ΣΙΝΕ

Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Πασχάλης Τερζής: Tί δήλωσε για το πρόβλημα υγείας του

Ο Πασχάλης Τερζής επέστρεψε στη δισκογραφία με νέα δουλειά με τίτλο «Ό,τι και αν πεις λέω ναι...». Ο ίδιος, στην παρουσίασή του...
μίλησε γι όλα, δίνοντας απαντήσεις στα δημοσιεύματα που τον ήθελαν τόσο καιρό να αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας.

«Μετά από πέντε χρόνια κάποια τραγούδια ήταν το έναυσμα για να ξανατραγουδήσω για τους φίλους μου... Η δουλειά μου και το τραγούδι δε μου έχει λείψει γιατί τραγουδούσα κάθε μέρα , όπου βρισκόμουν... Δε ξέρω αν θα υπάρξει επόμενο CD. Όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο θεός γελάει... Δε μετάνιωσα καθόλου που περίμενα τόσο χρονικό διάστημα γιατί περίμενα να βρω αυτό που θα με συγκινήσει».

Και κατόπιν είπε για τα δημοσιεύματα που αφορούσαν στην υγεία του: «Δε στεναχωρήθηκα καθόλου γιατί εγώ ξέρω τι μου συμβαίνει. Ο καθένας μπορεί να γράφει και να λέει ότι θέλει...».

Δεν υπάρχουν σχόλια: