ΣΙΝΕ

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

«Ζύγιζα 117 κιλά. Ώσπου μια μέρα συνέβη ΑΥΤΟ στα McDonald’s και άλλαξε όλη μου η ζωή»! (photos)

Η εξομολόγηση και η τρομερή μεταμόρφωση αυτής της γυναίκας

Αυτή τη φορά πρωταγωνίστρια είναι η Vanessa Dodsworth, που έχασε...

51 ολόκληρα κιλά μετά από ένα περιστατικό που συνέβη σε εστιατόριο της αλυσίδας McDonalds.
Η ίδια η Dodsworth παραδέχεται τον εθισμό της στο junk food, ενώ ένα διάστημα είχε φτάσει να ζυγίζει 117 κιλά. 

«Λάτρευα το junk food και μπορώ να πω πως ήταν η διαφυγή μου από τα προβλήματα που αντιμετώπιζα στην καθημερινότητά μου. 

Ξέσπαγα στο φαγητό κατά κάποιο τρόπο. Ένα διάστημα είχα φτάσει στο σημείο να επισκέπτομαι τα McDonalds 3 ή 4 φορές την ημέρα! Πέρα από αυτό όμως έτρωγα και πάρα πολλές σοκολάτες, τουλάχιστον 3 κάθε ημέρα» παραδέχεται η ίδια μιλώντας στα βρετανικά μέσα.
Και φτάνει στη στιγμή που της άλλξε τη ζωή. «Μια μέρα ήμουν στα McDonalds»και άκουσα δυο τύπους να συζητούν πίσω από την πλάτη μου. Φυσικά αντικείμενο της κουβέντας τους ήταν η μεγάλη ποσότητα φαγητού που είχα στο δίσκο μου αλλά και τα κιλά μου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως ένιωσα.» υποστηρίζει η 32 ετών κοπέλα.
«Παράτησα το φαγητό χωρίς να έχω φάει σχεδόν τίποτα και βγήκα στο δρόμο κλαίγοντας. Πήρα τότε την απόφαση να αδυνατίσω. 
Από την επόμενη κιόλα ημέρα ξεκίνησα δίαιτα και γυμναστήριο. Μετά το πρώτο δίμηνο ξεκίνησα να χάνω λίγα κιλά και μετά από 1,5 χρόνο είχα χάσει 50. Πλέον με βλέπουν όλοι στο δρόμο και δεν με αναγνωρίζουν. 

Μόλις καταλαβαίνουν ποια είμαι νιώθω πως τους έχω εκπλήξει ευχάριστα.»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: