ΣΙΝΕ

Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Καταγγελία στο Facebook. Νέα υπόθεση Γιακουμάκη με bullying σε σχολείο

Όλα συνέβησαν την Τετάρτη 18 Μαϊου με θύμα τον νεαρό της φωτογραφίας.
Πρόκειται για τον Κωνσταντίνο...
Τσαγκαλίδη, ο οποίος έπεσε θύμα σχολικού εκφοβισμού και δεν δίστασε να αποκαλύψει την περιπέτειά του σε ιδιωτικό σχολείο παρακαλώ. 
Σε σχολείο που ακόμη και σήμερα μέσα στην κρίση οι γονείς του πλήρωναν για να έχει μια καλύτερη παιδεία. 
Ο ίδιος ο νεαρός τολμά να αποκαλύψει τα πραγματικά περιστατικά μέσα απο το Νοσοκομείο στην σελίδα του στο Facebook.

Και γράφει πολλά. 
Διαβάστε τον: «θα μπορούσε να με λένε και Βαγγέλη. Βαγγέλη Γιακουμάκη… Βρίσκομαι στο νοσοκομείο από την Τετάρτη 18 Μαΐου μετά από ξυλοδαρμό από τον νταή του σχολείου, επειδή «τόλμησα» και δεν του έκανα πάσα την μπάλα στο παιχνίδι την ώρα της γυμναστικής… …Στην μέση της χρονιάς αποφάσισα μόνος μου μετά από πολύ σκέψη να φύγω από το ιδιωτικό σχολείο που φοιτούσα και ζήτησα να μετεγγραφώ στο δημόσιο σχολείο της γειτονιάς μου, επειδή μου ασκούσαν bullying , φαίνεται όμως ότι οι νταήδες είναι παντού και είναι πολλοί! Σήμερα 21 Μαΐου 2016 περιμένω να πάρω εξιτήριο από το νοσοκομείο, και αν μου το επιτρέψουν οι γιατροί την Δευτέρα θα πάω στο σχολείο. Φοβάμαι όμως να πάω. Όχι γιατί θα με ξανακτυπήσει ο νταής όπως μου υποσχέθηκε την ώρα που έμπαινα στο ασθενοφόρο, αλλά γιατί πιστεύω πως δεν θα τιμωρηθεί όπως του αξίζει! Έχω ζητήσει οικειοθελώς μια φορά να φύγω από σχολείο για να γλιτώσω. Δεν θα το ξανακάνω! Ας διώξουν και μια φορά τον νταή. Την Δευτέρα αν όλα πάνε καλά, θα είμαι στο σχολείο και ζητώ δημόσια να με συνοδεύσει στο σχολείο ο Υπουργός Παιδείας αντί οι γονείς μου και να ζητήσει για μένα ότι θα ζητούσε και για το δικό του παιδί. Άλλωστε παιδί του είμαι και εγώ. «Τα παιδιά μας» λένε στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης….

Αν εσύ που διαβάζεις αυτό το κείμενο, έχεις βιώσει κάτι αντίστοιχο, αν ένιωσες πολλές φορές να σε ταπεινώνουν, να σε χτυπάνε, να σε κοροϊδεύουν και σιωπούσες μέχρι τώρα, παρακαλώντας την μοίρα σου να μην ξανασυμβεί, όρθωσε το ανάστημα σου. Κατάγγειλε το! Κατάγγειλε το δημόσια! Ο νταής δεν φοβάται μην τυχόν το δείρεις, ο μεγαλύτερος φόβος του είναι να μην τον φοβάσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: