ΣΙΝΕ

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

Αυτός είναι ο 69χρονος που «παντρεύτηκε» 12χρονη – Τι λέει για την εμπειρία του;

Μεσημέρι στην Times Square. Μια πανάκριβη Μπέντλεϊ σταματά και κατεβαίνει ένα νεόνυμφο ζευγάρι σταματά να...
φωτογραφηθεί στην διάσημη πλατεία που ναι γεμάτη από κατοίκους της Νέας Υόρκης αλλά και τουρίστες. Αρχικά ο κόσμος τους κοιτά με χαρά και ενθουσιασμό. Με την δεύτερη ματιά όμως όλοι αντιλαμβάνονται πως κάτι δεν πάει καλά. Η νύφη είναι ένα μικρό θλιμμένο παιδί και ο γαμπρός …γέρος!

Έτσι κάποιοι πολίτες πλησιάζουν το ζευγάρι ρωτούν πόσων ετών είναι η νύφη και πόσων ο γαμπρός. Για να πάρουν την κυνική απάντηση από τον γαμπρό πως η νύφη είναι μόλις 12, ο ίδιος συνταξιούχος και πως με την άδεια των γονιών της και την άδεια του Νόμου θα την κάνει ευτυχισμένη!

Κάποιοι δεν αντέχουν το αποτρόπαιο θέαμα, τον βρίζουν, ορμούν να πάρουν το παιδί από το πλευρό του και χρειάζεται η παρέμβαση της ασφάλειάς του για να τον σώσει.

Εκ των υστέρων, όμως, έγινε γνωστό πως δεν επρόκειτο για αληθινό γάμο αλλά για κοινωνικό πείραμα που είχε στόχο να στηλιτεύσει την νομοθεσία που ισχύει σε ορισμένες Πολιτείες της Αμερικής και δίνει το δικαίωμα σε ενήλικες να παντρεύονται παιδιά από 12 ετών, εφόσον υπάρχει συναίνεση από τους γονείς τους. Το βίντεο έγινε viral ξεπερνώντας τα 6 εκατομμύρια views μέσα σε λίγες ημέρες…

Στο ρόλο του γαμπρού -που προς στιγμήν έγινε ένας από τους πιο μισητούς ανθρώπους στον κόσμο- ένας Έλληνας: Ο Χρύσανθος Πετσίλας, πρώην Διευθυντής του ΕΟΤ ΗΠΑ και Καναδά, ο οποίο μιλά μιλάει στοKoolΝews.gr για την εμπειρία του.

Πώς από διευθυντής του ΕΟΤ βρεθήκατε να πρωταγωνιστείτε σε ένα κοινωνικό πείραμα;

«Eγώ είμαι συνταξιούχος από το 2013 όταν διαγνώστηκα με καρκίνο στον πνεύμονα. Μετά την θεραπεία που ευτυχώς πήγε καλά ο γαμπρός μου που είναι ηθοποιός, συγγραφές και παραγωγός μου πρότεινε να δουλέψω ως ηθοποιός για να βγάζω ένα έξτρα εισόδημα αλλά και για να νιώσω καλύτερα ψυχολογικά. Δέχτηκα την πρότασή του και εδώ και 11 μήνες δουλεύω ως ηθοποιός. Κάθε μέρα έχουμε διάφορες αιτήσεις να συμμετέχουμε σε βίντεο, τηλεοπτικές παραγωγές και διαφημίσεις. Στην εταιρία ο καθένας μας έχει το προφίλ του όπου λέει και τι ρόλους μπορεί να ερμηνεύσει. Εγώ δηλώνω πως μπορώ να υποδυθώ τον Έλληνα, τον Αμερικανό, τον Ρώσο , τον Σέρβο και τον Ισραηλίτη. Όταν είδα το αίτημα για το συγκεκριμένο πείραμα δήλωσα πως είμαι διαθέσιμος. Στάθηκα τυχερός γιατί ο σκηνοθέτης ήταν online και μου ζήτησε μία φωτογραφία μου με σμόκιν. Όταν την είδε του άρεσα και μου έκλεισε ραντεβού. Έτσι ξεκίνησαν όλα…».
Αυτός είναι ο 69χρονος που «παντρεύτηκε» 12χρονη – Τι λέει για την εμπειρία του;
Γνωρίζατε από την αρχή το θέμα του πειράματος;

«O Ιταλός σκηνοθέτης Coby Rersin -που υποδύεται τον φωτογράφο στο βίντεο- είναι μεγάλος σταρ στο youtube. Moυ εξήγησε το θέμα στην πρώτη μας συνάντηση και το βρήκα πολύ ενδιαφέρον. Οι οδηγίες που είχα ήταν να είμαι κυνικός και αν με ρωτούν πόσων χρονών είμαι να λέω πως είμαι senior citizen δηλαδή συνταξιούχος κάτι που στους Αμερικανούς δημιουργεί αμέσως τον συνειρμό πως είμαι γέρος. Κατάλαβα πως θα γινόμουν μισητός αλλά λόγω του καλού σκοπού δέχτηκα να παίξω τον ρόλο του κακού για να έχουμε καλό αποτέλεσμα στο μήνυμα που θέλαμε να περάσουμε. Δεν είχα ιδέα ότι υπάρχουν τέτοιοι νόμοι. Όταν μου είπε πως καθημερινά γίνονται 33.000 γάμοι ανηλίκων σε όλο τον πλανήτη σοκαρίστηκα. Ο βασικός λόγος που δέχτηκα με χαρά να παίξω αυτόν τον ρόλο είναι πως έχω μία μικρή κόρη την οποία λατρεύω και δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να της συμβεί κάτι τέτοιο».

Ελένη Λαζάρου και Χρύσανθος Πετσαλίδης κατά τη διάρκεια της συνέντευξης

Στο βίντεο φαίνεται πως κάποιοι σας επιτίθενται. Κινδυνέψατε κατά την διάρκεια των γυρισμάτων;

«Το βίντεο που τελικά ανέβηκε στο youtube έχει διάρκεια τεσαράμισι λεπτά ενώ εμείς κάναμε γύρισμα τεσσάρων ωρών. Στην αρχή οι άνθρωποι δεν καταλάβαιναν τι συμβαίνει αλλά μετά κατάλαβαν όλοι. Υπήρξαν πάνω από 12 άνθρωποι που αντέδρασαν. Κάποιοι ήταν πολύ επιθετικοί και κινήθηκαν εναντίον μου και επενέβησαν δυναμικά για να μην γίνει ο γάμος αλλά εγώ ένιωθα ασφαλής επειδή είχαμε security. Για μένα ήταν μία ευχάριστη έκπληξη για την κοινωνία της Νέας Υόρκης. Χάρηκα που υπάρχουν άνθρωποι που αντιδρούν μπροστά σε ένα τόσο αποτροπιαστικό και αφύσικο θέαμα ενός ηλικιωμένου να παντρεύεται ένα παιδί».

Τους είπατε τελικά πως πρόκειται για πείραμα; Πως αντέδρασαν;

«Ναι βέβαια. Αφού καταγράφαμε την αντίδρασή τους, τους ενημερώναμε ότι δεν πρόκειται για πραγματικό γάμο και τους αποκαλύπταμε τις κρυφές κάμερες. Τότε πραγματικά ανακουφίστηκαν όλοι. Είχαμε πολύ χαρούμενες εκδηλώσεις. Γελούσαν, μας έδιναν συγχαρητήρια ενώ πολλοί ήθελαν να βγουν φωτογραφίες μαζί μας».

Το κοριτσάκι είναι και αυτό ηθοποιός;

«Είναι από οικογένεια ηθοποιών. Η μεγάλη αδελφή της είναι γνωστή ηθοποιός και η μαμά της είναι η μάνατζέρ της που ήταν συνέχεια δίπλα της. Το κοριτσάκι έχει ταλέντο. Έπαιξε με φοβερό επαγγελματισμό. Την θαύμασα που σε όλη τη διάρκεια του γυρίσματος και ενώ είχε κρύο και ήταν ελαφριά ντυμένη αρνούνταν να ρίξει κάτι επάνω της».

Ποια η σχέση σας με την υποκριτική; Είχατε από μικρός το …μικρόβιο ή σας βγήκε τώρα τυχαία;

«Όταν ήμουν μικρός συμμετείχα πάντα στις εκδηλώσεις και τις θεατρικές παραστάσεις του σχολείου. Ήμουν ο κορυφαίος του χορού στην παράσταση της Αντιγόνης και στον Οιδίποδα Τύραννο ενώ το 1964 έπαιξα τον Κάσιος στον Ιούλιο Καίσαρα του Σαίξπηρ. Μετά εγκατέλειψα τα… καλλιτεχνικά μου σχέδια και αφοσιώθηκα στην δουλειά μέχρι πριν από 11 μήνες. Έτσι τους τελευταίους μήνες έπαιξα πολλούς ρόλους: από τον Ρώσο επίσκοπο και τον μπάρμαν στην Αλάσκα μέχρι τον δημοσιογράφο, τον καθολικό ιερέα. Τον παγωτατζή και τον θυρωρό. Αύριο θα υποδυθώ έναν παππού που ξεχνάει να πάρει τα φάρμακά του και του θα θυμίζει ένα οικιακό ρομπότ! Θα ήθελα να ερμηνεύσω και άλλους ρόλους σε κοινωνικά πειράματα που να θίγουν θέματα γύρω από την προστασία των παιδιών γιατί είμαι πολύ ευαισθητοποιημένος».

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: