ΣΙΝΕ

Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ έδιωξε την Σάσα Σταμάτη! «Πηγαίνετε έξω από το γραφείο μου…»

“Όχι κυρία Σταμάτη! Ποια νομίζετε ότι είστε εσείς που παίρνετε εμένα τηλέφωνο στο προσωπικό μου κινητό και…».


Απόσπασμα από τη συνέντευξη της Σάσας Σταμάτη στο ΟΛΑ πρόβαλλαν στην εκπομπή ΦΜ Live, με την γνωστή δημοσιογράφο να αποκαλύπτει ότι υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ αρνήθηκε να της δώσει συνέντευξη και την έδιωξε από το γραφείο.

“Πάω στο γραφείο χαρούμενη εγώ και της λέω: “Γεια σας τι κάνετε;”. Μου λέει: “Όχι κυρία Σταμάτη! Ποια νομίζετε ότι είστε εσείς που παίρνετε εμένα τηλέφωνο στο προσωπικό μου κινητό και μου στέλνετε μηνύματα; Εγώ είμαι υπουργός! Το καταλαβαίνετε; Κυρία Σταμάτη, τι νομίζετε ότι θα σας δώσω συνέντευξη. Πηγαίνετε έξω από το γραφείο μου, έχω τυπώσει ένα κειμενάκι να το πάρετε να φύγετε!”. Τη λυπήθηκα! Την έχει τρελάνει η εξουσία!», είπε μεταξύ άλλων η Σάσα Σταμάτη.

zappittv

Δεν υπάρχουν σχόλια: