ΣΙΝΕ

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Όταν η Τζούλια έχει γεννηθεί …..Μπάμπης! – Ανεκδοτάρα!!

Συναντιούνται δυο φίλοι έπειτα από πολύ καιρό. Κάθονται και τα λένε κάμποση ώρα ώσπου κάποια στιγμή λέει ο ένας:….

– Ρε φίλε ξέρεις τι μου έχει λείψει πάρα πολύ;
– Τι ρε μεγάλε;
– Να γ@μήσω από πίσω ρε φίλε!

– Εύκολο ρε φίλε θα πας στη Τζούλια.
– Ποια είναι αυτή ρε φίλε δεν τη ξέρω..
Δίνει το τηλέφωνο διεύθυνση κ.λ.π. Πάει ο τύπος στη Τζούλια:
– Τζούλια ήρθα για τη πίσω σου μεριά.
– Έλα μέσα αγοράκι μου.
Μετά από κάνα μισάωρο:
– Πω πω Τζούλια μου καλύτερο από πίσω δεν έχω ξανακάνει.
Τον πάει η Τζούλια στο παράθυρο.
– Βλέπεις εκείνη τη πολυκατοικία απέναντι;

– Ναι.
– Με τον κώλo μου την έχτισα.
Μετά από πολύ καιρό τα ξαναλένε οι φίλοι..
-Ρε φίλε για μια πίπα πάλι στηνΤζούλια πάμε?
-Φυσικά ρε φίλε.
Στης Τζούλιας μετά τα καθιερωμένα :
-Καλύτερη πίπα δε μου έχουν κάνει.
-Βλέπεις τη 7οροφη απέναντι; του λέει η Τζούλια, με το στόμα μου την έχτισα.
-Μετά από πολύ καιρό το παλικάρι μας θέλει ένα κανονικό και αυτή τη φορά πάει κατευθείαν

Στης Τζούλιας:
-Τζούλια μου ήρθα πάλι αλλά αυτή τη φορά θέλω να το κάνουμε κανονικά από μπροστά.
-Έλα εδώ παλικάρι μου, τον ουρανοξύστη απέναντι τον βλέπεις;
-Ναι
-Άμα είχα μ@@νί δικός μου θα ήταν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: