ΣΙΝΕ

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Αποκάλυψη: Πως «θησαυρίζουν» με τον καφέ στα πλοία!

Πήρα και εγώ νωρίς – νωρίς την άδειά μου για να πετύχω καλές τιμές και να ξεκουραστώ..
Με το καλημέρα όμως στο πλοίο της γραμμής φρόντισαν να με βγάλουν έξω από τα ρούχα μου… Τι συνέβη; Ανέβηκα στο πλοίο τακτοποιήθηκα και είπα και εγώ να πάρω έναν καφέ να δροσιστώ και να απολαύσω την πρώτη ημέρα των διακοπών μου..

Πηγαίνω λοιπόν στο κυλικείο που το εκμεταλλεύεται μια εταιρεία, γνωστή αλυσίδα στον χώρο της γρήγορης εστίασης και χαμογελώντας ζητάω από το παλικάρι ένα φρέντο εσπρέσο και ένα μπουκαλάκι νερό… Χαμογελώντας και αυτός αποκρίνεται άμεσα μου φτιάχνει τον καφέ που ζήτησα και έρχεται η ώρα να τον ρωτήσω πόσο κάνει… Η απάντησή του όμως μου «πάγωσε» το χαμόγελο: «4,45 € παρακαλώ»!!! «Ορίστε»;;; Τον ξαναρωτάω για να δω αν άκουσα καλά: «Ναι κυριέ μου.. Ο καφές σας κοστίζει 3,95 € και το νεράκι σας 0,50€».. Δεν θα σας κουράσω γιατί δεν σας αφορά για το τι έγινε στο πλοίο .. αλλά σε κάθε περίπτωση η κατάληξη ήταν «αυτή η τιμή είναι κύριε.. αν σας αρέσει»..

Πήρα λοιπόν τον καφέ με το «καπέλο», αφού έχω εκνευριστεί, αλλά… έλα όμως που κάποιος φαίνεται πως αγαπάει τον κλέφτη .. αγαπάει όμως και τον νοικοκύρη…



Φεύγοντας λοιπόν από το κυλικείο εμφανώς σοκαρισμένος πέφτει τυχαία η ματιά μου σε μια ταμπελίτσα που ήταν ανηρτημένη σε τέτοιο σημείο που και ο ιδιοκτήτης να είναι εντάξει, αλλά και ο πελάτης να την διακρίνει με.. δυσκολία.. Τι έγραφε λοιπόν;

«Για όρθιους πελάτες διατίθενται εμφιαλωμένα νερά, τοστ καφέ και τσάι σε ελεγχόμενες τιμές»

Και φυσικά κοιτάζω τις τιμές που με ενδιέφεραν
«Καφές Ρόφημα Espresso Μονός Ζεστός ή Κρύος (Φρέντο) 1,45 € !!!!

Εμφιαλωμένο Νερό σε Συσκευασία των 500 ml, εγχώριο ή μη, εντός ή εκτός ψυγείου 0,35 € !!!»

Για του λόγου το αληθές σας παραθέτω και φωτο με την εν λόγω πινακίδα:

Σας παραθέτω και τις αποδείξεις με τις τιμές με διαφορά λίγων ωρών από το ίδιο κυλικείο με το τι μας χρέωσαν για τον φρέντο με τιμή που σου χρεώνουν έτσι και αλλιώς και τιμή διατίμησης … που σου χρεώνουν αν την ζητήσεις !!!

Βεβαίως ακόμη και στην πινακίδα υπάρχει λάθος καθώς αυτή σαφώς αναφέρεται στην διατίμηση και όχι στον διαχωρισμό όρθιων και καθήμενων.. Πουθενά δεν σερβίρουν καφέ σε καθήμενους στο καράβι της γραμμής!! Πόσο μάλλον σε γυάλινα ποτήρια..

Τα δέοντα βεβαίως ακολούθησαν, αλλά προκύπτουν σαφή ερωτήματα: Πρώτον: Γιατί στο κυλικείο δεν σε ενημερώνουν ότι μπορείς να αγοράσεις καφέ με τιμές διατήμησης; Δεύτερον: Εάν υποτίθεται στον σερβίρουν διπλό τον καφέ, αντί για μονό που προβλέπει η διατήμηση γιατί δεν τον χρεώνουν 2,90€ όπως θα έπρεπε σε αυτή την περίπτωση και τον χρεώνουν 3,95 €;;;

Σαφώς πρόκειται για αισχροκέρδεια και κλοπή και επειδή ξεκινούν οι διακοπές για πολλούς καλό είναι να δείχνετε προσοχή.. Ακόμη και στο τι σας χρεώνουν για τα εισιτήρια: Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία, που μόλις βγάλω άκρη θα σας ενημερώσω και πάλι μέσα από το www.ignomisou.gr

Προσοχή λοιπόν: Κανείς δεν σας ενημερώνει ότι μπορείτε να αγοράσετε και φθηνότερα καφέ ή νερό..

Λεω. Νικ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: