ΣΙΝΕ

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Η άγνωστη περιπέτεια πασίγνωστης Ελληνίδας ηθοποιού: «Πίστευα ότι θα άφηνα εκεί την τελευταία μου πνοή!»

Με αφορμή την θεατρική παράσταση “Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας», όπου πρωταγωνιστεί, η...
Φιλαρέτη Κομνηνού παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στον Οδυσσέα Μητσόπουλο και την εφημερίδα “Αγορά». Μεταξύ άλλων, η ηθοποιός αναφέρθηκε στον απόλυτο έρωτα αλλά και στην περιπέτεια που έκανε σε ταξίδι της στο Μεξικό.
“Δεν έχω κανένα παράπονο από τον έρωτα. Τον έχω ζήσει και νιώθω αυτάρκης» είπε με απόλυτη ειλικρίνεια.

Όσο για το αν κινδύνευσε σε ταξίδι της στο εξωτερικό, η Φιλαρέτη Κομνηνού εξομολογήθηκε: “Λατρεύω το Μεξικό και η αλήθεια είναι πως έχω πάει ήδη τέσσερις φορές. Με μαγεύουν οι γεύσεις, η μουσική και η γλώσσα του Μεξικού και κάθε φορά επιστρέφω πιο πλούσια σε εικόνες και εμπειρίες. 

Όταν βλέπω φωτογραφίες μου από ταξίδια, διακρίνω στο πρόσωπό μου την ευτυχία και την αίσθηση της πληρότητας. Μια φορά, ωστόσο, στη ζούγκλα του Μεξικού με τσίμπησε ένα κόκκινο μυρμήγκι και πανικοβλήθηκα σε τέτοιο βαθμό που ένιωσα ότι θα πεθάνω. Πίστευα ότι θα άφηνα εκεί την τελευταία μου πνοή. Τότε ήταν που είπα στον εαυτό μου: “Φιλαρέτη, το έχεις παρακάνει”».

Δεν υπάρχουν σχόλια: