ΣΙΝΕ

Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

10 πράγματα που δεν σου λέει ο σερβιτόρος αλλά θα έπρεπε να ξέρεις

Υπάρχει λόγος που τόσοι πολλοί νέοι ηθοποιοί προσπαθούν να πιάσουν δουλειά σαν σερβιτόροι: η δουλειά αυτή μοιάζει λίγο με παράσταση καθώς για να είναι κάποιος καλός σερβιτόρος πρέπει να είναι...
χαμογελαστός, προσηνής, να δείχνει πως περνά καλά κι ότι το εστιατόριο κάνει ό,τι μπορεί για να περνά ο πελάτης καλά.

Στην πραγματικότητα όμως, υπάρχουν πολλά πράγματα που εύχονται μέσα τους οι σερβιτόροι και θα ήθελαν πολύ να σας πουν αλλά φοβούνται μήπως χάσουν τη δουλειά τους. 

Σας αποκαλύπτουμε 10 από αυτά

Μη ζητάτε λεμόνι με το ποτό ή το αναψυκτικό σας
Τα λεμόνια και τα άλλα συνοδευτικά του ποτού σας δεν πλένονται πριν κοπούν σε φέτες, κόβονται από κάποιον που δεν φορά γάντια, στη συνέχεια μένουν σε ένα δίσκο με τις ώρες μέχρι να τα πιάσει κάποιος (πάλι χωρίς γάντια) και να τα ρίξει στο ποτό σας. Εάν θέλετε οπωσδήποτε λεμόνι, μην το ρίχνετε μέσα στο ποτό, στίψτε λίγο χυμό και αφήστε το στην άκρη.

Στην πραγματικότητα δεν θέλουν να παραγγείλετε τσάι

Η προετοιμασία απαιτεί ΠΑΡΑ πολύ χρόνο. Επιλέξτε καλύτερα καφέ.

Μην αφήνετε το παιδί σας να παραγγείλει

Δεν έχουν χρόνο να περιμένουν το μικρό Γιαννάκη να αποφασίσει τι θέλει να φάει και μετά να τον περιμένουν με τις ώρες να το επαναλάβει δειλά γιατί όταν το έχει επιτέλους ξεστομίσει, θα το έχει απλώς ψιθυρίσει επειδή ντρέπεται. Γονείς, αναλάβετε να παραγγείλετε εσείς για τα παιδιά σας.

Μην τους σφυρίζετε και μην τους αγγίζετε

Ο σερβιτόρος δεν είναι σκλάβος σας. Φερθείτε με ευγένεια και προσπαθήστε να τους διευκολύνετε.

Να είστε ειλικρινείς
Εάν δεν θέλετε ντομάτες στη σαλάτα σας, μην λέτε ότι είστε αλλεργικοί, πείτε απλώς ότι δεν σας αρέσουν. Πολλά εστιατόρια ακολουθούν ένα πολύ αυστηρό πρωτόκολλο σε αυτές τις περιπτώσεις και καθαρίζουν σχολαστικά τα μαχαίρια, τα ξύλα κοπής, κ.α. για να μην σας φέρουν σε επαφή με την τροφή στην οποία έχετε αλλεργία. Πείτε την αλήθεια και γλυτώστε τους από κόπο και χρόνο.

Μην αφήνετε τσιγκούνικο φιλοδώρημα
Αντίθετα από αυτό που πιστεύουν πολλοί, το φιλοδώρημα που αφήνετε δεν πάει κατευθείαν στην τσέπη του σερβιτόρου. Τα περισσότερα μπαίνουν σε ένα κοινό "ταμείο" και μοιράζονται στο τέλος στο σερβιτόρο, στο μπάρμαν και όποιον άλλον εργάζεται εκεί.

Μπορεί να μην σας φέρουν πάντα αυτό που ζητήσατε
Εάν ζητήσετε αποβουτυρωμένο γάλα στον καφέ σας, θα σας βάλουν με δύο τοις εκατό λιπαρά. Εάν η σούπα έγινε με ζωμό κοτόπουλου και εσείς ζητήσατε με ζωμό λαχανικών, το πιο πιθανό είναι να σας πουν ότι έχει ζωμό λαχανικών.

Κάντε χώρο στο τραπέζι για το πιάτο σας
Μόλις φθάνει ο σερβιτόρος στο τραπέζι σας κρατώντας τα ζεστά πιάτα με το φαγητό σας, βεβαιωθείτε ότι έχει πού να τα ακουμπήσει στο τραπέζι σας. Δεν είναι ταχυδακτυλουργός για να μπορέσει να κουνήσει το ποτήρι με το νερό με γεμάτα χέρια και να ακουμπήσει τα πιάτα στο τραπέζι.

Εάν δεν σας αρέσει κάτι απλά επιστρέψτε το
Δεν υπάρχει λόγος να πασχίζετε να φάτε κάτι που δεν σας αρέσει, ούτε να φάτε το μισό και μετά να το στείλετε πίσω. Εάν φάτε λίγο και δεν σας αρέσει, πείτε το στο σερβιτόρο και θα σας το αλλάξει. Πείτε τι είναι ακριβώς αυτό που δεν σας αρέσει κι εκείνος θα ενημερώσει τον σεφ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: