ΣΙΝΕ

Κυριακή 10 Ιουλίου 2016

'Μακαρίτης' ο Γιώργος Αυτιάς και με χρέη 2.9 εκατ. ευρώ στην εφορία

Ανθρακας ο θησαυρός της δημοσιοποίησης των ονομάτων με τους «μεγαλο» οφειλέτες του δημοσίου τελικά, καθώς αποδεικνύεται ...
μέρα με τη μέρα, ότι πάνω από τα μισά ονόματα της περιβόητης λίστας είναι άνθρωποι που δεν βρίσκονται πια εν ζωή, ενώ σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου, κοντά στο 90% των ΑΦΜ είναι ανενεργά με το κράτος και άρα, το κράτος δεν έχει τη δυνατότητα να εισπράξει ούτε ένα ευρώ.

Την ίδια στιγμή, έληξε και το φορολογικό «μπέρδεμα» με θύμα το δημοσιογράφο Γιώργο Αυτιά, που υπαγόρευε ότι ο τηλεπαρουσιαστής περιλαμβάνεται στην εν λόγω λίστα, εξαιτίας χρεών που αγγίζουν τα 2.9 εκατομμύρια ευρώ.

Ωστόσο, άλλος τελικά ο εν ζωή δημοσιογράφος του ΣΚΑΙ Γιώργος Αυτιάς του Ιωάννου που δεν χρωστάει ούτε 1 ευρώ στο κράτος και άλλος ο Γιώργος Αυτιάς του Δημητρίου, που έχασε τη ζωή του εδώ και μερικά χρόνια στον Πειραιά, με ΑΦΜ 078516932 και με χρέη κοντά στα 3 εκατομμύρια ευρώ.

Η επιστολή Αυτιά στον Στ. Χίο που δημοσίευσε το φορολογικό λάθος
Aγαπητέ κύριε Χίο Στο σημερινό πρωτοσέλιδό σας στην εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ έχετε την φωτογραφία μου – και με εμφανίζετε ως οφειλέτη του Δημοσίου
– με άλλα πρόσωπα που είναι στη λίστα του Υπουργείου Οικονομικών, τα οποία οφείλουν άνω των 150.000 ευρώ στο Δημόσιο!

Για την πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας σας πληροφορώ τα εξής

Ο αναφερόμενος στη λίστα του Υπουργείου Οικονομικών Γιώργος Αυτιάς του Δημητρίου, είναι μακαρίτης με ΑΦΜ 078516932.

Εγώ είμαι ο Αυτιάς Γεώργιος του Ιωάννου δημοσιογράφος, με διαφορετικό πατρώνυμο ηλικία και ΑΦΜ! Το δικό μου που λήγει σε <ΧΧΧΧΧ072 .>

Επίσης!

Εκείνος ο Αυτιάς Γιώργος του Δημητρίου -συχωρεμένος πλέον – χρωστούσε 2.912.360 ευρώ ενώ εγώ οΓιώργος Αυτίας του Ιωάννου δεν χρωστάω ΟΥΤΕ 1 ΕΥΡΩ ! Επισήμως διαβεβαιωμένο από το Υπουργείο Οικονομικών, αφού έχω καταβάλλει όλους μου τους φόρους.

Σήμερα βάλατε την φωτογραφία μου μαζί με όσους οφείλουν, χωρίς να έχω καμία απολύτως σχέση με τα αναφερόμενα πρόσωπα. Αφού δεν οφείλω ούτε 1 ευρώ!

Με το δημοσίευμά σας δεν έχω απολύτως καμία σχέση.

Ούτε σε πλήρες όνομα, είναι άλλο το πατρώνυμο.

Ούτε σε φυσική υπόσταση, θανών εκείνος ζων εγώ!.

Ούτε ως ΑΜΦ, αφού είναι διαφορετικό.

Ούτε ως οφειλή, αφού εκείνος οφείλει 2.912.360 και εγώ ούτε 1 ευρώ!

Κύριε Χίο.
Η φορολογική μου ενημερότητα με σημερινή ημερομηνία έχει υποχρεώσεις φόρου ΜΗΔΕΝ ! Αναμένω την αποκατάσταση της αλήθειας άμεσα, όπως έγινε και η προσβολή μου μετά το συκοφαντικό σας δημοσίευμα

Καλημέρα σας.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΥΤΙΑΣ
Δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια: