ΣΙΝΕ

Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

Ποιος αρχηγός κόμματος δηλώνει... «Είμαι φαν του Γιώργου Μάγκα»

Για το ζεϊμπέκικο, τα αγαπημένα του τραγούδια, τα ρουμελιώτικα εδέσματα, τη μοναχοκόρη του και τον...
ΣΥΡΙΖΑ μίλησε ο γ.γ. της ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας.

Σε μια διαφορετική συνέντευξη στην εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ, δηλώνει λάτρης συνολικά της μουσικής και όχι μόνο της παραδοσιακής. «Μου αρέσει η παραδοσιακή-δημοτική μουσική. Μου αρέσει το μπουζούκι στα λαϊκά τραγούδια. 

Μου αρέσει η κλασική μουσική. Πήγα και είδα την «Κάρμεν» στο Ηρώδειο, που ανέβηκε από τη Λυριακή. 
Ως νέος, η πρώτη μου επαφή με τη μουσική ήταν αυτή με την ποπ και τη ροκ, όλα αυτά τα τραγούδια της γενιάς μου, τα οποία και συνέχισα να παρακολουθώ. Και τώρα ακούω τέτοια τραγούδια. Ανάλογα τις στιγμές», εξηγεί.

»Του Αγίου Δημητρίου, ας πούμε, που γιορτάζω, βάζω καμία ζεμπεκιά ή κανέναν συρτό, τσάμικο και χορεύουμε. Η ρίζα μου είναι σαρακατσάνικη. Πάω στο αντάμωμα. Φέτος πήγα στο Περτούλι των Τρικάλων. Πέρσι είχα πάει στον Παρνασσό, στη Βοιωτία. Εκεί είναι οι Σαρακατσαναίοι και έχουν παραδοσιακούς χορούς και φορεσιές. Χορεύουμε και εμείς φυσικά. Επίσης, μου αρέσουν πολύ και ο φίλος μου ο Γιώργος Μάγκας και η Τζούλη Τζινιέρη με τα Μαγκόπουλα», συμπληρώνει.

«Φτιάχνω κοντοσούβλι και χορεύω ζεϊμπέκικο»

Ο Δημήτρης Κουτσούμπας μίλησε και για τα αγαπημένα του τραγούδια. «Είναι τρία τραγούδια που μου αρέσουν πολύ. “Το τραγούδι του ξενιτεμένου” του Μίκη Θεοδωράκη, το “Της γερακίνας γιος” των Βασίλη Τσιτσάνη - Κώστα Βίρβου και το “Μάνα που ζω” του Κορακάκη, που το τραγούδησε ο Μητροπάνος. Από μικρός χόρευα στα γλέντια. Εγώ θεωρώ ότι το ζεϊμπέκικο μπορεί να βγάζει διάφορα συναισθήματα όταν το χορεύει κάποιος και το νιώθει. Τουλάχιστον εγώ έτσι χορεύω. Όταν το νιώθω, το κάνω», διευκρινίζει.

Ο γ.γ. του ΚΚΕ αποκαλύπτει ότι στο σπίτι αναλαμβάνει τα ρουμελιώτικα εδέσματα: «Κοντοσούβλι, μπριζόλες στα κάρβουνα, barbecue, όπως το λένε τώρα. Το Πάσχα ή τον Δεκαπενταύγουστο φτιάχνω το αρνί της σούβλας, αλλά και κοκορέτσι ξέρω να φτιάχνω».

«Εσύ μοιράζεις φυλλάδια και ο Κουτσούμπας τρώει τα λεφτά του κόσμου»

Ο Δημήτρης Κουτσούμπας μιλάει και για τη μοναχοκόρη του αλλά και για ένα επεισόδιο που έγινε με μια γυναίκα που τον έβρισε σε εκείνη. «Όταν μπήκε στην ΚΝΕ, το έμαθα εκ των υστέρων. Φυσικά, έπαιρνα παραστάσεις, γνώσεις από την οικογένεια, είχε επιρροές, αλά ποτέ δεν της είπαμε ότι έπρεπε σώνει και καλά να μπει στην ΚΝΕ ή να ασχοληθεί πιο ενεργά με την πολιτική. Όταν πέρασε στο πρώτο έτος στο πανεπιστήμιο, μου είπε ότι είχε βγει σε μια εξόρμηση με την ΚΝΕ και την ώρα που μοίραζε φυλλάδια έπεσε πάνω σε μια κυρία που την έβριζε και της έλεγε: “αυτός ο Κουτσούμπας που μπήκε τώρα στο ΚΚΕ και εσύ μοιράζεις φυλλάδια! Αυτός θα είναι κανένας που τρώει τα λεφτά του κόσμου και θα έχει την κόρη του στην Αμερική, σε κολέγια, να σπουδάζει”. Δεν της είπε ότι είναι κόρη μου. Δεν θέλει να το λέει ούτε να το αξιοποιεί».

Ο γ.γ. του ΚΚΕ μίλησε και για τον ΣΥΡΙΖΑ. «Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει σχέση με την Αριστερά. Θέλει να πάρει τον ρόλο που είχε το ΠΑΣΟΚ», δηλώνει μεταξύ άλλων.

Πηγή: ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: