ΣΙΝΕ

Τρίτη 19 Ιουλίου 2016

«Έχω αναπνευστική ανεπάρκεια και αναπηρία»: Συγκλονίζει η αποκάλυψη γνωστού Έλληνα ηθοποιού

Έγινε γνωστός μέσα από τις βιντεοταινίες της δεκαετίας του ΄80 με τις ατάκες του μέχρι σήμερα να τον ακολουθούν.

Ωστόσο δίχως δισταγμό εξομολογείται πως...

εδώ και αρκετό καιρό ανεβαίνει τον δικό του Γολγοθά. Ένα πρόβλημα υγείας είναι αυτό που τον λυγίζει όμως προσπαθεί να μην χάσει το χαμόγελό του. 
«Έχω αναπηρία, που αποδεικνύεται και από χαρτιά. Έχω αναπνευστική ανεπάρκεια β’ βαθμού χρόνια, έχω την καρδιά. Βέβαια φροντίζω και να γυμνάζομαι και να κάνω τις θεραπείες που πρέπει για τους πνεύμονες μου για να μπορώ να αντεπεξέλθω και στα παιδιά μου και στα γούστα μου. Γιατί μου είχαν πει ότι δεν θα ξανακαβαλήσω, ότι θα πρέπει να περπατάω με μαγκούρα. Όχι, θα κάνω αυτό που θέλω εγώ να κάνω.

 Μετά το 2011 που ήμουν σε κώμα, είχα προβλήματα, δεν μπορούσα να κοιμηθώ καλά, δεν μπορούσα να περπατήσω. Πήρα πολλά κιλά. Είχα φτάσει πάλι τα 162 κιλά, τώρα είμαι 119», αποκάλυψε ο Στηβ Ντούζος στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά».

youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: