ΣΙΝΕ

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Ο Πύρρος Δήμας αποκαλύπτει: «Η αλήθεια είναι ότι έχω κάνει…»

Ο Πύρρος Δήμας είναι περήφανος τόσο για τα τέσσερα Ολυμπιακά μετάλλια, την οικογένεια και την καταγωγή του όσο και για την...
μπακίτσα, όπως λέει στο περιοδικό Down Town που έχει κάνει. Το μόνο που έχει βάρος στη συνείδησή του είναι που δεν μπορεί
να βοηθήσει τον Θοδωρή Ιακωβίδη να γίνει ο επόμενος Πύρρος Δήμας.
«Προσπαθώ να είμαι ένας φυσιολογικός άνθρωπος. Έχω σταματήσει από το 2004 και σίγουρα έχω πάρει κάποια κιλά με δεδομένο ότι δεν γυμνάζομαι πια. Δεν ασχολούμαι πολύ με τον εαυτό μου. Έχω full time 24ωρη δουλειά με τα παιδιά.

Σκέψου ότι ξυπνάω ξημερώματα για να πάω τη μικρή για κωπηλασία. Δεν προλαβαίνει, οι υποχρεώσεις και οι δουλειές τρέχουν και ο χρόνος που χαλαρώνεις είναι λίγος. Η προπόνηση δεν βοηθάει όταν γίνεται μια στο τόσο και όχι σε σταθερή βάση. Προσπάθησα κάποια στιγμή να κάνω γυμναστική δυο-τρεις φορές την εβδομάδα και ήμουν σε καλή κατάσταση, αλλά τώρα έχουμε κάνει λίγη μπακίτσα.

Αλλά και αυτό είναι ωραίο. Από τις γυναίκες φίλες μου ακούω καλά λόγια για την μπακίτσα που έχω. Δεν είναι κακό. Λένε πως ότι έχεις, είναι καλό. Είναι επένδυση.» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πύρρος και πρόσθεσε: «Σίγουρα θα ήθελα να είμαι το κορμί και το σώμα που ήμουν αλλά έκανα και δέκα ώρες προπόνηση την ημέρα. Τώρα αυτό δεν το κάνω. Τι να κάνουμε τώρα; Θα πρέπει να είμαι όλη τη μέρα μπροστά στον καθρέφτη και να κοιτάω αν ο ένας κοιλιακός έφυγε ή πήγε πιο δεξιά;»

Δεν υπάρχουν σχόλια: