ΣΙΝΕ

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

Ζευγάρια Αποκαλύπτουν ποια Συνήθεια του συντρόφου τους Απεχθάνονται περισσότερο, αφότου έμειναν μαζί!

Μία νέα, αστεία τάση στο Reddit έχει συγκεντρώσει τις πιο ενοχλητικές συνήθειες των συντρόφων μας, που βγαίνουν στην επιφάνεια μετά τη...
συγκατοίκηση και τα αποτελέσματα είναι ξεκαρδιστικά!

Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε τα αγαπημένα μας. Εσάς τις σας ενοχλεί περισσότερο στον/ην σύντροφό σας;

Ποτέ δεν ξέρει τι θέλει να φάει… – jmtheo21

Αφήνει άλλους άνδρες να βάζουν το μόpιό τους στον κόλπo της, ακόμα και αφότου της είπα συγκεκριμένα να μην το κάνει αυτό. – Anxious Reginald

Κάπως καταφέρνει να μασάει τόσο δυνατά, που μπορώ να τον ακούσω από άλλο πλανήτη! – Effie Okay

Η γυναίκα μου ποτέ δεν τελειώνει ένα ποτό. Θα αφήσει πάντα μερικές γουλιές στο ποτήρι και συνήθως σε ένα μέρος όπου ένα από τα σκυλιά ή τα παιδιά μπορούν να το ρίξουν εύκολα. Αυτή τη στιγμή που πληκτρολογώ, κοιτάζω το μισογεμάτο φλιτζάνι του καφέ της. Την μισώ. – Hey Piggies

Ο τρόπος που η γυναίκα μου γεμίζει το πλυντήριο πιάτων. Όλα είναι απλά πεταμένα εκεί μέσα, λες και τα έβαλε ο σκύλος μας. – Jackass Whisperer

Όταν βγαίνει από ένα δωμάτιο, σβήνει τα φώτα, το οποίο είναι το άκρως αντίθετο ενός προβλήματος… αν είναι στο σπίτι μόνος του. Αυτό που με ενοχλεί είναι όταν το κάνει και είμαι ακόμα στο δωμάτιο από το οποίο βγαίνει! – Septoria

Της αρέσει να οργανώνει τα πράγματα με βάση το σχήμα τους και όχι τη χρησιμότητά τους. Μου πήρε χρόνια για να καταλάβω ότι αν έπρεπε να βρω το γυαλιστικό επίπλων, έπρεπε να κοιτάξω στο σημείο που είχε γενικά σπρέι, ακόμη και ένα με άμυλο. – Falstaff Mind

Ο φίλος μου δεν τρώει λαχανικά. ΤΙΠΟΤΑ. Ούτε καν καλαμπόκι ή καρότα. Επίσης, δεν τρώει τουρσί ή ψάρια οποιουδήποτε είδους. Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου ανεβάζει το αίμα στο κεφάλι. – Rampagiez

Το να με βγάζει κρυφά φωτογραφίες… – Gambling Goose

Το να ψάχνουμε μαζί στο Netflix είναι μαρτύριο, γιατί πρέπει να σταματήσει και να διαβάσει την περιγραφή των πάντων, ακόμη και από τις ταινίες που έχει ήδη δει. – Avoidingsnail

Βάζει να δούμε ένα βίντεο από το YouTube και στη συνέχεια, αμέσως πάει προς τα κάτω για να διαβάσει τα σχόλια αντί να με αφήσει να δω το βίντεο! – Pixelpoe

Το να μιλάει «μωρουδίστικα» με το σκυλί. Δεν είναι ούτε χαριτωμένο ούτε αστείο. – Oheasy

Πάντα ανασηκώνει το πόδι του και την… αμολάει προς το μέρος μου! – Meandmybabyf

Θέλει σeξ όλη την ώρα! Δεν είμαι μηχανή! – Fizdup


Δεν υπάρχουν σχόλια: