ΣΙΝΕ

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

Ο πιο απολαυστικός διάλογος μάνας-κόρης! Η κόρη έχει την πιο κατάλληλη απάντηση σε όλες τις ερωτήσεις

Έχω παρακολουθήσει το βίντεο περίπου 10 φορές και κάθε μία από αυτές με έκανε να σιγουρευτώ. Αυτό το παιδί θα μπορούσε να είναι κόρη μου. 
Ο απολαυστικός διάλογος με τη μαμά της σε κάνει να...
την αγαπήσεις. Έχει εκφραστικότητα και ”πληρωμένες” απαντήσεις για όλα. Για μία εικόνα ζούμε, πια.

Να προσeξεις τη διαβάθμιση στο συναίσθημα. Λίγο θα μιλήσει και θα φύγει περιοδεία με το θίασο. Ξεκινάει θλιμένη, ψευτοκλαίει, νιώθει θιγμένη, απελπισμένη και τελικά αγανακτισμένη με την ημιμάθεια κάποιων ανθρώπων.

-Τι πρόβλημα υπάρχει με το μανό;
-Δείξε μου τα νύχια σου.

-Τι έχεις στα μάτια σου;
-Το πράγμα που συνήθως βάζουμε.

-Ποιο το πρόβλημα με όλα όσα έχω πάνω μου;
-Φοράς κραγιόν, σκιά και έχεις βάψει τα νύχια σου.

-Δεν είναι κραγιόν, είναι lip gloss.


https://www.facebook.com/LADbible/videos/2774081725972333/
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: