ΣΙΝΕ

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2016

Εικόνα – σοκ: Είναι αυτό το κορμί Ελληνίδας τραγουδίστριας! (photo)

Η Ανέτ Αρτάνι, έγινε γνωστή στο ελληνικό κοινό μέσα από τη συμμετοχή της στο «Fame Story 3».
Η Ελληνίδα που ζει στην...

Αμερική το φθινόπωρο έγινε μητέρα και άλλαξε όλη της η ζωή. Όπως η ίδια, τονίζει με φωτογραφίες της
στα social media, η εγκυμοσύνη είχε «χαλάσει» το σώμα της, αλλά δεν το έβαλε κάτω και με εντατική γυμναστική και διατροφή, κατάφερε να έχει το αποτέλεσμα που φανταζόταν για τον εαυτό της. Στην τελευταία φωτογραφία που ανέβασε η τραγουδίστρια φαίνεται πως έχει γυμναστεί αρκετά, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στα πόδια της. 


Η αλήθεια είναι πως η εικόνα της ξενίζει, καθώς στο σημείο της κοιλιάς η τραγουδίστρια φαίνεται ιδιαίτερα αδυνατισμένη, και πολλοί σχολίασαν πως ίσως το παράκανε στο photoshop.
Στη λεζάντα έγραψε η Ανέτ: «Είμαι τόσο υπερήφανη για την πρόοδο μου. Δούλεψα σκληρά μέσα σε τόσες αντιξοότητες και τελικά βλέπω στους μυς των ποδιών μου το αποτέλεσμα που ήθελα. Ο γιος μου θα με βλέπει χαρούμενη και υγιή. Του το χρωστάω όπως και σε εμένα. Να έχετε μια όμορφη ημέρα και να ζείτε για αυτό που έχετε τώρα.»


Δείτε την εικόνα:

Δεν υπάρχουν σχόλια: