ΣΙΝΕ

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

Ζευγάρι γνωστών ηθοποιών: «Είμαστε μαζί 25 χρόνια αλλά μένουμε σε διαφορετικά σπίτια» (video)

Η ατάκα που άφησε άφωνους τους παρουσιαστές!
Η Δήμητρα Παπαδήμα βρέθηκε στην εκπομπή «Πρωινούλι» και μίλησε για την αντισυμβατική ερωτική σχέση που διατηρεί με τον επίσης ηθοποιό, Γιάννη Μποσταντζόγλου. Το ζευγάρι είχε δηλώσει και στο παρελθόν της απόφασή τους να μένουν σε διαφορετικά σπίτια, κι ας είναι μαζί 25 ολόκληρα χρόνια.

Η ατάκα που άφησε άφωνους τους παρουσιαστές!

Η γνωστή ηθοποιός ανέφερε στην εκπομπή για την σχέση της: «Είμαι με τον Γιάννη. Με τον Γιάννη αιωνίως. Μένουμε σε διαφορετικά σπίτια και είμαστε μαζί. Μη σου πω ότι σκέφτομαι να του κάνω πρόταση γάμου. Είμαστε μαζί 25 χρόνια. Μια ζωή. Από την αρχή μου έκανε πρόταση γάμου, εγώ τώρα τελευταία του λέω «Λοιπόν, εγώ θέλω να πάω χίπισσα σε ένα εκκλησάκι, να βάλουμε μια αγγελία στις εφημερίδες, να μην βάλουμε προσκλήσεις, να έρθει όποιος θέλει καλεσμένος… Και μου λέει «Ε, άντε παράτα με επιτέλους, δεν παντρεύομαι».

Δείτε το απόσπασμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: