ΣΙΝΕ

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

Άγριος τσακωμός μεταξύ Κασιδιάρη – Κοντομηνά

ΤΗΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑΣ! ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΠΡΟΣ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ « ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ, ΒΛΑΚΑ, ΓΕΛΟΙΕ.. ΑΚΟΥΣ ΡΕ…» 

Έντονο φραστικό επεισόδιο σημειώθηκε μεταξύ του “ισχυρού άνδρα” του Alpha Δημήτρη Κοντομηνά και του βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Ηλία Κασιδιάρη, στη συνεδρίαση της εξεταστικής επιτροπής για τα δάνεια κομμάτων και ΜΜΕ.
“Άντε ρε τίποτα από εδώ” είπε ο Δημήτρης Κοντομηνάς, στον βουλευτή, ο οποίος απάντησε “Δεν σηκώνομαι πάνω, γιατί είσαι γέρος. Άντε ρε καραγκιόζη”. Η συνεδρίαση διακόπηκε προσωρινά.

Μερικές από τις ατάκες του Κασιδιάρη…

Μην φωνάζεις κύριε μάρτυρα είσαι και σε επικίνδυνη ηλικία για έμφραγμα….
Είσαι ο Σπίλμπεργκ κύριε Κοντομηνά;

Μερικές από τις ατάκες του Κοντομηνά

Εγώ τον καφέ μου τον πίνω γλυκό όχι πικρό…

Έχω φτιάξει εκκλησίες και έχω δώσει λεφτά σε δεσποτάδες ανάθεμα τη στιγμή που έφερα τα λεφτά μου στην Ελλάδα

Ούτε ο Βασιλάκης Καίλας…..

Δεν μπορούν να κρατήσουν τα γέλια του αυτήν την ώρα οι Βουλευτές στην εξεταστική επιτροπή της ΒΟΥΛΗΣ για τα δάνεια των ΜΜΕ.

Αυτήν την στιγμή καταθέτει ως μάρτυρας ο ισχυρός άνδρας του ALPHATV ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΣ

“Eγώ έχω το κανάλι γιατί είμαι πατριώτης ξεκίνησα ξυπόλητος”! Mε τα λογία αυτά ξεκίνησε την κατάθεση του ο γνωστός καναλάρχης

Μάλλον του έκανε καλό φροντιστήριο χθες όλο το βραδύ ο Δήμος βερύκιος

Σε λίγο η ανάκριση από τον Ηλιας Κασιδιάρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: