ΣΙΝΕ

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2016

Έφτασε στην Αθήνα η Άννα Κορακάκη - Θερμή υποδοχή στο Ελ. Βενιζέλος

Στη 1 και μισή το μεσημέρι, έφτασε τελικά στην Ελλάδα και στο Ελ. Βενιζέλος, η Άννα Κορακάκη. Τη χρυσή και χάλκινη Ολυμπιονίκη της σκοποβολής...
υποδέχθηκε - εκ μέρους της κυβέρνησης - στο "Ελ. Βενιζέλος" ο υπουργός Εσωτερικών, Παναγιώτης Κουρουμπλής, ενώ την υποδέχθηκε και στρατιωτικό άγημα.

Στις πρώτες της δηλώσεις επί ελληνικού εδάφους, η 20χρονη αθλήτρια από τη Δράμα τόνισε: " Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα. Σημαίνει τα πάντα. Είναι όνειρο ζωής. Δούλεψα πάρα πολύ σκληρά. Δε θα μπορούσα να είμαι πιο ευτυχισμένη. Ωστόσο, αυτά τα μετάλλια δεν αναιρούν τις δύσκολες στιγμές που έχω περάσει. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, τους φίλους μου, όσους με στήριξαν πριν γίνει όλο αυτό και αφότου τελειώσουν όλα αυτά".

Ο δε κ. Κουρουμπλής δήλωσε: "Είναι μία από τις πιο συγκινητικές στιγμές της ζωής μου και όλων των Ελλήνων. Κάτω από αντίξοες συνθήκες κατάφερε να κάνει το όνειρο πραγματικότητα. Αποτελεί παράδειγμα. Η Άννα είναι το παιδί όλων των Ελλήνων. Η πολιτεία ωφείλει να τα καλύψει τα κενά που υπήρξαν μέχρι τώρα."

Η Κορακάκη αναμένεται να παραμείνει στην Αθήνα για λίγες ώρες και στις 17:00 θα βρίσκεται στο αεροδρόμιο Μακεδονία.



Δεν υπάρχουν σχόλια: