ΣΙΝΕ

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Άφησα εγκυο την γυναικα του Καλυτερου μου Φιλου και.. – 13 Εξομολογησεις Ανθρωπων που εκαναν SΕX με το Ταιρι των Κολλητων τους

Κάποιοι εμπιστεύτηκαν το Whisper για να συζητήσουν τις παράλληλες σχέσεις που είχαν με σύζυγο φίλου τους. Κάποιες κράτησαν ένα βράδυ, άλλες έναν χρόνο, ενώ μερικές...
συνεχίζουν ακόμα και τώρα. Αν και όλες είναι διαφορετικές μεταξύ τους, ένα πράγμα που έχουν κοινό είναι ότι για κάποιους μια βραδιά καλο
Κάποιοι εμπιστεύτηκαν το Whisper για να συζητήσουν τις παράλληλες σχέσεις που είχαν με σύζυγο φίλου τους. Κάποιες κράτησαν ένα βράδυ, άλλες έναν χρόνο, ενώ μερικές συνεχίζουν ακόμα και τώρα. Αν και όλες είναι διαφορετικές μεταξύ τους, ένα πράγμα που έχουν κοινό είναι ότι για κάποιους μια βραδιά καλού σeξ αξίζει παραπάνω από χρόνια φιλίας.

1. “Νομίζω πως είμαι ερωτευμένος με την γυναίκα του φίλου μου. Αυτή τη στιγμή έχουμε εξωσυζυγική σeξουαλική σχέση.”


2. “Παντρεύομαι τον πρώην της κολλητής μου. Αισθάνομαι απαίσια.”


3. “Άφησα έγκυο την γυναίκα του κολλητού μου κι εκείνος νομίζει ότι είναι δικό του.”


4. “Κοιμάμαι με την γυναίκα του κολλητού μου σε καθημερινή βάση.”


5. “Έχω παράλληλη σχέση με τον άντρα της κολλητής μου και το σeξ είναι απίστευτο.”


6. “Κάνω σeξ με την γυναίκα του κολλητού μου εδώ και 14 χρόνια. Αισθάνομαι άσχημα, αλλά μετά με παίρνει τηλέφωνο και με κάνει να νιώθω καλά.”


7. “Έκανα σeξ με την γυναίκα του κολλητού μου πίσω από την πλάτη του παλιά. Τώρα που δεν είμαστε πια φίλοι, μήπως πρέπει να του το πω;”


8. “Κοιμήθηκα κρυφά με την γυναίκα ενός καλού φίλου και ήταν το καλύτερο σfξ που έχω κάνει.”


9. “Έκανα σeξ με τον άντρα της κολλητής μου την ημέρα του γάμου τους και συνεχίζουμε μέχρι σήμερα.”


10. “Για 12 μήνες είχα καυτή παράλληλη σχέση με τον άντρα μιας καλής φίλης μου. Ήταν τέλεια.”


11. “Η γυναίκα ενός φίλου έμαθε ότι είμαι συνοδός και με έκλεισε.”


12. “Κοιμάμαι με τον άντρα της φίλης μου και δεν μπορώ να σταματήσω.”


13. “Απάτησα το αγόρι μου με τον κολλητό του που τυχαίνει να είναι άντρας της φίλης μου.”


14. “Ξύπνησα και βρήκα την γυναίκα του κολλητού μου γuμνή στην αγκαλιά μου. Δεν ξέρω τι να κάνω.”


15. “Η γυναίκα του φίλου μου μπήκε μαζί μου στο μπάνιο όταν εκείνος έβλεπε τηλεόραση.”

Δεν υπάρχουν σχόλια: