ΣΙΝΕ

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

«Ξόδεψα στον Παντελίδη 40.000 ευρώ σε ένα βράδυ»

Μια συνέντευξη εξομολόγηση δίνει σήμερα στο περιοδικό Down Town, ο επιχειρηματίας...
Νίκος Κοκλώνης. 
Ο πρώην ισχυρός κ. Αir Fast Ticket, εξηγεί τι πήγε στραβά, μιλάει για την πολυτέλεια που έζησε και μετράει τους φίλους του μετά απ΄όσα έγιναν. Πάνω απ΄ όμως το σημαντικό είναι ότι έχει βάλει στόχο να αναγεννηθεί μέσα από τις στάχτες του...

"Υπήρχαν στιγμές που έλεγα "καλύτερα να πεθάνω, να μην ξυπνήσω το πρωί" Έφτασα να έχω βιοποριστικό πρόβλημα. Όχι ότι δεν είχα να φάω αλλά δεν μπρορούσα να πληρώσω για τη ζωή που έκανα"... Τέρμα τα μπουζούκια οι πισίνες και οι Ferrari"...

Ποια είναι η πιο εξωφρενική σπατάλη που είχες κάνει τότε;
Γενικά δεν έκανα σπατάλες, αλλά έχει τύχει να πάω στα μπουζούκια στον Παντελίδη και να χαλάσω 40.000 ευρώ σε ένα βράδυ. Έπαθα σοκ όταν είδα το λογαριασμό. Ντρεπόμουν και έλεγα:"Δεν καθόμουν καλύτερα σπίτι μου; Τι βγήκα έξω; Μαζέψτε με"

Έχουν κρατήσει μέχρι σήμερα οι φιλίες σου με τους διάσημους Έλληνες;
Έχει παραμείνει κολλητός μου, ο Τρύφωνας Σαμαράς.

Μπορεί να τσακωνόμαστε, να τα βρίσκουμε, αλλά είναι η αδυναμία μου. Όπως επίσης αδυναμία μου είναι η Άννα Βίσση. Με ελάχιστους έχω τσακωθεί. Αν και από κάποιους έχω πικραθεί. Έγιναν πραγματάκια.

Η Ελένη Μενεγάκη σε ποια κατηγορια είναι;
Είναι ψυχραμένη η σχέση μας 
Είχαμε κάνει συνεργασία με την Αirfast, κάτι δεν πήγε καλά,πληγώθηκε, πληγώθηκα και πλέον δεν μιλάμε.
Πληγώθηκα με κάποια πράγματα.

Τι σου έκανε;
Τίποτα δεν έκανε. Μπορώ να σου πω έφταιγε η Airfast, αλλά στη δεδομένη στιγμή δεν ήταν στο χέρι μου να βοηθήσω μια κατάσταση οπότε μάλλον δεν το κατάλαβε και μου κράτησε κακία, χωρίς να υπάρχει λόγος. Παρ΄όλα αυτά, εγώ την αγαπάω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: