ΣΙΝΕ

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Ελληνίδα ηθοποιός: «Έχω κυτταρίτιδα, χαλάρωση και έχω "ανοίξει" μετά τη γέννα»

«Φοβάμαι να κάνω κάποια αισθητική παρέμβαση» εξομολογείται η...
Βάσω Λασκαρή και παραδέχεται, χωρίς ίχνος κόμπλεξ, ότι είναι σαν όλες τις γυναίκες που έχουν κάνει παιδί. Έχει κυτταρίτιδα, χαλάρωση και μεγαλύτερη λεκάνη!

Η γνωστή ηθοποιός, που πρωταγωνιστεί για δεύτερη χρονιά στην επιτυχημένη σειρά του Alpha «το Σόι μου», μίλησε στο Down Town Κύπρου και τον Αλέξανδρο Πρίφτη.

Φροντίζεις τον εαυτό σου;Όχι πάρα πολύ. Δεν προλαβαίνω. Θα τα βάλω όλα στο πρόγραμμα.

Και πώς διατηρείς αυτό το σώμα που είδαμε και στη φωτογράφηση;
Εμ, βέβαια, λες και μιλάς με τη Ζιζέλ τώρα! (γελάει). Απλά, πολλές φορές, δεν τρώω συχνά. Ούτε και πολύ. Έχω κυτταρίτιδα, χαλάρωση, έχω ανοίξει μετά το παιδί κι έχω μαζέψει κάπως.

Και το παραδέχεσαι δημόσια;Δεν έχω τέτοια θέματα! Δεν είχα ποτέ.

Σε ενοχλούν οι αλλαγές που σου φέρνει ο χρόνος;Όχι. Ακόμα όχι. Δεν με αγχώνουν.

Θα έκανες κάποια παρέμβαση;Φοβάμαι, ρε συ. Όλο μου λένε για διάφορα καινούρια που βγαίνουν. Μεσοθεραπείες και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, αλλά τρέμω και μόνο στην ιδέα τού τι θα γίνει αν κάτι δεν πάει καλά. Πραγματικά φοβάμαι, οπότε ακόμα απέχω από όλα αυτά. Στο μέλλον δεν ξέρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: