ΣΙΝΕ

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

20 πολύτιμα πράγματα που μας δίδαξε η μαμά μας

Σκεπτόμενοι την παιδική μας ηλικία, σίγουρα θα έρθουν στο μυαλό μας κάποιες δυσάρεστες αναμνήσεις, αλλά αυτές που υπερτερούν πάντα είναι οι ευχάριστες και η ευγνωμοσύνη.

Κανένας άλλος στον κόσμο δεν μπορεί να σας καταλάβει καλύτερα από την μαμά σας. Ακόμα και όταν σας λέει κάτι που δεν σας αρέσει, τα λόγια της κρύβουν πολύτιμα μαθήματα ζωής. Αυτά τα μαθήματα είναι κάτι που δεν πρέπει να ξεχάσετε ποτέ, ειδικά αν έχετε καλή αίσθηση του χιούμορ.

Δείτε παρακάτω 20 πολύτιμα πράγματα που μας μαθαίνουν οι μαμάδες μας.


  • Η μαμά μου με έμαθε να σέβομαι την δουλειά των άλλων ανθρώπων: “Αγόρια, αν θέλετε να τσακωθείτε να πάτε έξω. Μόλις σφουγγάρισα.”
  • Η μαμά μου με έμαθε να πιστεύω σε κάτι ανώτερο από μένα: “Να εύχεσαι αυτός ο λεκές να φεύγει στο πλυντήριο.”
  • Η μαμά μου με έμαθε να σκέφτομαι λογικά: “Γιατί; Γιατί το λέω εγώ, γι’ αυτό!”
  • Η μαμά μου με έμαθε να σκέφτομαι τις συνέπειες των πράξεων μου: “Αν πέσεις από το παράθυρο και χτυπήσεις, μην σκεφτείς καν να μου ζητήσεις να πάμε στην παιδική χαρά μετά.’
  • Η μαμά μου μου έμαθε την έννοια της αιτίας και του αποτελέσματος: “Σταμάτα να κλαις, γιατί θα φας ξύλο!”
  • Η μαμά μου μου έμαθε να επιτυγχάνω το αδύνατο: “Κλείσε το στόμα σου και φάε την σούπα σου.”
  • Η μαμά μου μου δίδαξε την δύναμη της θέλησης: “Δεν θα σηκωθείτε από το τραπέζι, αν δεν τελειώσετε όλο το φαγητό σας.”
  • Η μαμά μου μου έμαθε να αντιμετωπίζω το μέλλον με θάρρος: “Απλά περίμενε να φτάσουμε σπίτι και θα κάνουμε μια πολύ σοβαρή συζήτηση.”
  • Η μαμά μου μου έμαθε τα βασικά για την φροντίδα του εαυτού μου: “Σταμάτα να ζουλάς τα μάτια σου, γιατί θα μείνουν έτσι για πάντα.”
  • Η μαμά μου μου έμαθε να είμαι ευέλικτη: “Κοίτα πόσο βρώμικος είναι ο αυχένας σου.”
  • Η μαμά μου με δίδαξε, ότι η έκτη αίσθηση υπάρχει: “Μην προσποιείστε, ότι δεν κρυώνετε. Δεν μπορείτε να κοροϊδέψετε την μαμά σας. Φορέστε αμέσως τα μπουφάν σας.”
  • Η μητέρα μου με δίδαξε το μυστικό της ωριμότητας: “Φάτε όλο το πιάτο με τις φακές, γιατί διαφορετικά δεν θα μεγαλώσετε ποτέ.”
  • Η μαμά μου με εξοικείωσε με την γενετική: “Αυτό το πήρες από τον πατέρα σου.”
  • Η μαμά μου με έβαλε την ιδέα, ότι οι υπερήρωες υπάρχουν: “Ξέρω τι σκέφτεσαι, νεαρέ!”
  • Η μαμά μου με δίδαξε να βλέπω τα καλά σε κάθε κατάσταση: “Για άλλη μια φορά κάνατε το δωμάτιο σας να μοιάζει με χοιροστάσιο.”
  • Η μαμά μου μου έμαθε πως να συμπεριφέρομαι σωστά: “Σταμάτα να συμπεριφέρεσαι σαν τον πατέρα σου.”
  • Η μαμά μου μου έμαθε από που πηγάζει η αληθινή σοφία: “Όταν φτάσεις στην ηλικία μου, θα μπορείς να έχεις δική σου άποψη.”
  • Η μαμά μου με δίδαξε το δικό της ξεχωριστό χιούμορ: “Όταν χτυπήσεις, μην έρθεις σε μένα κλαίγοντας.’
  • Η μαμά μου μου έμαθε την έννοια του ρεαλισμού: “Σου έχω πει ένα εκατομμύριο φορές, σταμάτα να υπερβάλλεις!”
  • Η μαμά μου με έμαθε να μην είμαι ζηλιάρα: “Υπάρχουν χιλιάδες παιδιά στον κόσμο που δεν είχαν την τύχη να έχουν τους υπέροχους γονείς που έχεις εσύ.

  • Δεν υπάρχουν σχόλια: