ΣΙΝΕ

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Βγήκε με το…εσώρουχο ο εραστής για να μην τον πιάσει ο σύζυγος! (BINTEO)

Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι περαστικοί σε κεντρικό δρόμο της πόλης Ντούντλεϊ στην Βρετανία, όταν είδαν έναν άνδρα ντυμένο μόνο με...
το εσώρουχό του και τις μαύρες κάλτσες του να περπατά αναστατωμένος.

Ο άνδρας, γύρω στα 40, σύμφωνα με την Daily Mail, »παραλίγο να πιαστεί επ’ αυτοφώρω από τον σύζυγο της ερωμένης του και γιαυτό… πήδηξε από το παράθυρο».


«Δεν μπορούσα να πιστέψω τι αντίκριζα. Είχα βγει για ποτά με τους φίλους μου και ήμουν σε αυτοκίνητο επιστρέφοντας σπίτι μου», δήλωσε η Ellen Brennan, η οποία κατοικεί σε γειτονικό δρόμο και κατέγραψε το επίμαχο βίντεο.
Τα στιγμιότυπα τράβηξε με την καμερά της μια νοσοκόμα, η οποία υποστήριξε ότι ο άνδρας βιαζόνταν να φύγει από τον δρόμο, καθώς είχε αφήσει πίσω του τα… ρούχα του.

«Είπα στο φίλο μου πως νόμιζα ότι ήταν γυμνός και έπρεπε να σταματήσουμε ώστε να τραβήξω βίντεο με το κινητό μου.

Φωνάξαμε για να τον ρωτήσουμε πού πηγαίνει. Δεν μπορούσαμε να το πιστέψουμε όταν είπε ότι έπρεπε να δραπετεύσει από ένα παράθυρο.

Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι γύρω και όλοι τον ρωτούσαν τι ακριβώς έκανε».

»Δεν πίστευα στα μάτια μου» είπε η νεαρή νοσοκόμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: