ΣΙΝΕ

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

Δημήτρης Καμπουράκης: Ποια η νέα του δουλειά μετά το «Μαύρο» του MEGA

Καινούργιο ενημερωτικό site βγάζει στον αέρα ο γνωστός ο δημοσιογράφος Δημήτρης Καμπουράκης. Και το «όνομα» αυτού...
«lionnews.gr«.

Όπως εξηγεί ο Δημήτρης Καμπουράκης το ονόμασε έτσι «διότι το λιοντάρι είναι και βασιλιάς και γατούλα. Και περήφανο και τρυφερό. Και σκοτώνει και γουργουρίζει. Σπέρνει και τρόμο και θαυμασμό. Και είναι όμορφο… πολύ όμορφο το άτιμο«.

Στο σημείωμα του… εκδότη ο γνωστός δημοσιογράφος Καμπουράκης απαντά σε όλα:
Μου λένε: Βγάζεις καινούριο site στο αέρα; Τρελάθηκες μωρέ;
Απαντώ: Πράγματι βγάζω, ολοκαίνουριο. Το Lionews. Και ναι, τρελάθηκα, αλλά μ’ αρέσει.

Μου λένε: Το internet είναι μεγάλο, θα χαθείς εκεί μέσα.
Απαντώ: Δεν πειράζει. Τα μεγάλα και γρήγορα καράβια θέλουν άπλα και ανοικτούς ορίζοντες.

Μου λένε: Ένα ακόμα ειδησεογραφικό site; Μα υπάρχουν εκατοντάδες.
Απαντώ: Ο καλός μαραθωνοδρόμος δεν τρομάζει στην έναρξη, όταν στριμώχνεται ανάμεσα σε εκατοντάδες αθλητές. Ξέρει ότι στο τέλος της διαδρομής θα τρέχει δίπλα σε λίγους.

Μου λένε: Θα είναι και site άποψης; Μα, επίσης υπάρχουν χιλιάδες τέτοια.
Απαντώ: Όσο περισσότερες απόψεις υπάρχουν και εκφράζονται, τόσο το καλύτερο για όλους μας. Λατρεύω τα χωράφια που είναι γεμάτα με χιλιάδες πολύχρωμα λουλούδια.

Μου λένε: Που πας μ’ αυτή την οικονομική καχεξία γύρω σου; Τα sites που κάνουν σοβαρή δουλειά κοστίζουν και η διαφήμιση μειώνεται συνεχώς.
Απαντώ: Το Lionews είναι τέκνο του καιρού του. Χαμηλού κόστους και υψηλών προσδοκιών.

Μου λένε: Μήπως έχεις κανέναν πλούσιο χρηματοδότη;
Απαντώ: Ιδιοκτήτης είμαι μόνο εγώ και χρηματοδότης πάλι μόνο εγώ. Με δικά μου (φορολογημένα) χρήματα, που κατάφερα να αποταμιεύσω μετά από τριάντα χρόνια δουλειάς. Εγώ βλέπετε, ούτε δάνεια έχω πάρει, ούτε εξοχική βίλα με πισίνα έφτιαξα, ούτε σκάφος αγόρασα.

Μου λένε: Τι πολιτική γραμμή θα ‘χει το Lionews; Ποιο κόμμα θα υποστηρίζει;
Απαντώ: Λυπούμαι που θα σας απογοητεύσω, καμιά πολιτική γραμμή, κανένα κόμμα. ‘’Στηρίζουμε την κοινωνία, ελέγχουμε την εξουσία.’’ Έχει ανάγκη αυτό, από πολιτική γραμμή ή κομματική ομπρέλα;

Μου λένε: Ποιοι είστε στο Lionews;
Απαντώ: Είμαστε σχετικά λίγοι, αλλά άπαντες πολύ καλοί. Όλοι επαγγελματίες δημοσιογράφοι και εξαίρετοι αρθρογράφοι. Όχι να το παινευτούμε, αλλά είμαστε dream team. Ρίξτε μια ματιά στο ‘’ποιοι είμαστε’’.

Μου λένε: Σε ποιους απευθύνεστε;
Απαντώ: Σε όλους, αλλά κυρίως στους νεώτερους, στις μικρές λεγόμενες ηλικίες. Σ’ αυτούς που όσο πιο μακριά θέλουν να πετάξουν, τόσο πιο σπασμένα νιώθουν τα φτερά τους.

Μου λένε: Σε τι θα διαφέρετε από τους άλλους;
Απαντώ: Σε πολλά, αλλά κυρίως στο χιούμορ που σπάει κόκκαλα.

Μού λένε: Δηλαδή, από τηλεορασάνθρωπος, τώρα θα γίνεις ιντερνετάνθρωπος;
Απαντώ: Και τα δυο, καταλήγει ο Δημήτρης Καμπουράκης σε αυτό το … ιδιότυπο σημείωμα των ερωταπαντήσεων.

fimes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: