ΣΙΝΕ

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Ο Αυτοκινητόδρομος Ε65 (Μέρος 2ο) - του ΚυριάκουΤαταρίδη

Στο πρόσφατο άρθρο μου έκανα μια ιστορική αναφορά στο έργο από το 1994 και κατέληξα στην κινητοποίηση που απαιτείται από όλη την Δυτική Μακεδονία και πιο πολύ από τα Γρεβενά για να...
προχωρήσει ταχύτατα το έργο που θα αλλάξει στην κυριολεξία την οικονομική προοπτική του τόπου μας. Κατέληξα όπως αυτό συζητήθηκε στα Τρίκαλα για το κούμπωμα του Ε65 με την Εγνατία οδό στο Κηπουργιό.

Λυπήθηκα που δεν βρέθηκα στην συνάντηση αυτή γιατί δεν γνώριζα το γεγονός και πρέπει να υπενθυμίσω στους αιρετούς άρχοντες του Νομού και στους άλλους Φορείς ότι καλό είναι να παρευρίσκονται σε κρίσιμες συσκέψεις όπως αυτή στα Τρίκαλα και να θυμίσω έχω και εγώ την πρόσφατη εντολή του Γρεβενιώτικου λαού ως υποψήφιος για να έχω ενεργή παρουσία στα Δημόσια πράγματα όταν, μάλιστα, εκπροσωπώ έναν πολιτικό φορέα.

Έτσι, θα έθετα στην σύσκεψη των Τρικάλων και το θέτω τώρα επιτακτικά να επανέλθουμε στην πρόταση που είχε συζητηθεί την εποχή όπου υπουργός ήταν ο κ. Χρυσοχοϊδης στην συγκυβέρνηση Ν.Δ- ΠΑ.ΣΟ.Κ. να επιλεγεί η χάραξη Τρίκαλα, Μουσταφά- Καρπερού, Φελλίου- Φυλακών και απο εκεί κούμπωμα στον κόμβο της ΕΛΥΝ. Έτσι, θα γινόταν και η σύνδεση του Ε65 με κάθετο άξονα από τον Μουσταφά προς τη Δεσκάτη. 

Με αυτή τη χάραξη εξυπηρετείται η Δεσκάτη και φυσικά ο κάμπος του Καρπερου, Δήμητρας, Τρικοκιας, Κατάκαλης που μπορεί να γίνει ένας τεράστιος παραγωγικός τόπος με δεντροκαλλιέργειες και κηπευτικά προϊόντα που με άμεση πρόσβαση στον Ε65 να βγαίνει έτσι, η παραγωγή της περιοχής στον ελάχιστο χρόνο στις αγορές.

Εδώ, θέλω να επισημάνω πως ο Ε65 είναι δρόμος της Δυτικής Μακεδονίας και έτσι πρέπει να σχεδιαστεί το τμήμα Τρίκαλα- Γρεβενά. 

Τα Γιάννενα έχουν την Ιόνια Οδό προς Αθήνα και ο Ε65 είναι μια δεύτερη επιλογή οδικής επικοινωνίας.
Στέλνω, έτσι, το μήνυμα προς κάθε αρμόδιο αποδέκτη πως το τμήμα Τρικάλων- Γρεβενών πρέπει να έχει παράλληλη όδευση με τον υπάρχοντα δρόμο μέχρι τη διασταύρωση του Καρπερού στον Μουσταφά και από εκεί να «αγκαλιάσει» του βουνό της Ανθρακιάς, να βγει στο Φελλί και στις Φυλακές και από εκεί να προχωρήσει παράλληλα με τον Βενέτικο και να κουμπώσει στον κόμβο της ΕΛΥΝ, αποφεύγοντας γεφύρωση στο τμήμα του Βενέτικου που είναι μια τοποθεσία ιδιαίτερου αισθητικού κάλους.

Κλείνοντας, θα πρέπει να πάρουν πρωτοβουλίες οι αιρετοί άρχοντες και όλοι οι Φορείς του Νομού και συμμετέχοντας όλοι μαζί να δώσουμε μια δυναμική νότα στο τεράστιας αξίας αυτού ζητήματος για το Νομό μας.


Μετά τιμής
Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: