ΣΙΝΕ

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

Ο Γιάννης Πουλόπουλος ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ: «δεν είμαι καθόλου μόνος μου! Έχω χρόνια σχέση είμαι πολύ ευτυχισμένος» (ΒΙΝΤΕΟ)

Με αφορμή τη δήλωση του Χρήστου Σιμαρδάνη ο οποίος δήλωσε πως είναι μόνος του πάνω από...
10 χρόνια, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου ρώτησε τον συνεργάτη της Γιάννη Πουλόπουλο για τη δική του προσωπική ζωή. Εκείνος πάλι, δήλωσε… καθόλου μόνος, αφού έχει σχέση μεγάλης διάρκειας και είναι πολύ ευτυχισμένος.

«Εγώ πόσα χρόνια είμαι μόνος μου; Δεν είμαι καθόλου μόνος μου. Έχω μια σχέση πολύ μεγάλης διάρκειας. Είμαι πανευτυχής» ανέφερε ο Γιάννης Πουλόπουλος και ξάφνιασε την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου που δεν γνώριζε για την προσωπική ζωή του συνεργάτη της:«Καλέ στον αέρα θα τα μαθαίνω; Εγώ δεν το ήξερα, είδες πόσο διακριτική είμαι;»

«Είμαι πολύ καλά στην προσωπική μου ζωή. Το ίδιο ποθώ και για εσάς και αυτό βγαίνει προς τα έξω…» συμπλήρωσε ο Γιάννης Πουλόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: