ΣΙΝΕ

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Το πρόβλημα στύσης και το …τρακτέρ!

Πηγαίνει µια µέρα ένας στο γιατρό:

«Γιατρέ µου, ßοηθήστε µε ! Έχω πρόßληµα µε την στύση µου, δεν µου σηκώνεται καθόλου».

Γιατρός:

«Θα σας γράψω αυτά τα χάπια και θα παίρνετε 2 την ηµέρα ,για µια εßδοµάδα µέχρι να σας ξαναδώ»

Περνάει η εßδοµάδα, πηγαίνει στο γιατρό…..

Ασθενής: «Γιατρέ µου, δεν γίνεται τίποτα. Τι να κάνω;»

Γιατρός: «Θα παίρνετε 4 χάπια την εßδοµάδα και θα ξαναέρθετε να σας δω.»

Περνάει η εßδοµάδα και ξαναπηγαίνει στο γιατρό….

Ασθενής: «Γιατρέ µου, ούτε τώρα έγινε κάτι.»

Γιατρός: «Αν είναι δυνατόν….θα παίρνετε 8 χάπια την εßδοµάδα και να ξανάρθετε να δούµε τι έγινε.»

Περνάει η εßδοµάδα, ο ασθενής πηγαίνει στο γιατρό…

«Γιατρέ µου, τι έπαθα! Έχω πλέον στύση αλλά δεν µπορώ να σταµατήσω! Πήδηξα τη γυναίκα µου, την πεθερά µου, τη γειτόνισσα, αλλά δεν µου πέφτει µε τίποτα! Τι να κάνω;»

Γιατρός: «Προσπαθήστε να πηδήξετε όσους πιο πολλούς µπορείτε….που θα πάει,θα σταµατήσει!»

Ξαναπηγαίνει στο γιατρό….

«Γιατρέ, πήδηξα το µισό χωριό, αλλά τίποτα! Δεν µου πέφτει!!»

Γιατρός: «Έχετε τρακτέρ?»

Ασθενής: «Πως, γιατρέ µου έχω….»

Γιατρός: «Θα πάτε στο τρακτέρ και θα ενώσετε τα καλώδια της µπαταρίας,τον ένα πόλο µε την µπαταρία και τον άλλο µε το πέος σας! Κάντε το µερικές φορές και τι θα γίνει…θα πέσει!»

Εν τω µεταξύ, οι κάτοικοι του χωριού από τον φόßο τους µήπως τους…πηδήξει, είχαν κρυφτεί στο ßουνό. Ανήσυχοι για το τι συµßαίνει στο χωριό και τι έκανε ο άλλος µόνος του, αποφασίζει ένας να πάει να δει τι γίνεται…..

Κατεßαίνοντας, ßλέπει τον άλλο να έχει συνδέσει το καλώδιο µε την µπαταρια και µε το πέος του!!!

Έντροµος, τρέχει προς τους άλλους και λαχανιασµένος τους φωνάζει….

«Κρυφτείτε!!!! Τον φορτίζει και έρχεται!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: