ΣΙΝΕ

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που χώρισαν Λιάγκας-Σκορδά: «Όταν υπάρχει τρίτο πρόσωπο ή…» (Βίντεο)

Οι δηλώσεις του σήμερα μοιάζουν προφητικές! Όπως σας έχει γράψει το Youweeky.gr o Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά αποφάσισαν να...
ρίξουν τίτλους τέλους στο γάμο τους.

Ο παρουσιαστής, ως παιδί χωρισμένων γονιών, στις κατά καιρούς συνεντεύξεις του δήλωνε πόσο τον είχε «τραυματίσει» το διαζύγιο των γονιών του, καθώς και ότι ποτέ του δεν το ξεπέρασε.
Ωστόσο η τελευταία του συνέντευξη, την οποία είχε δώσει στον Γρηγόρη Αρναούτογλου τον Νοέμβριο του 2015 περίπου έναν χρόνο πριν , είναι… «ποταμός».

«Αν με ρωτήσεις εμένα οι γονείς μου χώρισαν ψιλοάσχημα. Δηλαδή έχω ζήσει καυγάδες μέσα στο σπίτι. Όχι ακραίους, δεν έχω ζήσει ξύλο κτλ αλλά έχω ζήσει φωνές, και έκλαψα πάρα πολύ όταν χώρισαν οι γονείς μου. Έμεινα μόνος μου όταν συνέβη αυτό. Νόμιζα ότι εγώ έφταιγα που χώρισαν και δεν έβγαινα να παίξω έξω με τα άλλα παιδιά. Καθόμουν εκεί στο παράθυρο του σπιτιού, έβλεπα τα άλλα παιδάκια που έπαιζαν και έκλαιγα. Ήμουν 7 ετών. Τα πρώτα χρόνια που χώρισαν έκλαιγα πάρα πολύ. Το πήρα πάνω μου!»


Δείτε το βίντεο
Youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: