ΣΙΝΕ

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Στο νοσοκομεία η Αγγελική Ηλιάδη- Τι της συνέβη [εικόνα]

Στο νοσοκομείο βρίσκεται η τραγουδίστρια Αγγελική Ηλιάδη έπειτα από πολυήμερη ταλαιπωρία...
οξείας λαρυγγίτιδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάσταση της υγείας της χειροτέρεψε με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για της χορηγηθεί η συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή.

"Αγαπημένοι μου λυπάμαι πολύ που δεν κατάφερα απόψε να είμαι κοντά σας στο @frangelico_greece. Δυστυχώς με ταλαιπωρεί μια οξεία λαρυγγίτιδα με αποτέλεσμα να είναι αδύνατον έστω να μιλήσω" έγραψε στο λογαριασμό της στο instagram και προσέθεσε: "ακολουθώντας την φαρμακευτική αγωγή που μου χορήγησε ο γιατρός μου ο Κ. Χρήστος Ζαφειριου και κάνοντας αυστηρά αφωνία εύχομαι αύριο να είμαι καλύτερα και να είμαι κοντά σας... Σας εύχομαι ένα όμορφο βράδυ. Σας αγαπώ πολύ".

12ShareTweetShareShareMail




Πηγή: Στο νοσοκομεία η Αγγελική Ηλιάδη- Τι της συνέβη [εικόνα] | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/news/305159/sto-nosokomeia-i-aggeliki-iliadi-ti-tis-synevi-eikona#ixzz4RoK3eUZQ

Δεν υπάρχουν σχόλια: