ΣΙΝΕ

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ - "ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ"

Ο Βασίλης Καραγιάννης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Νέα Ιωνία. Από πολύ μικρός είχε την πρώτη επαφή με την μουσική, όταν...
συμμετείχε από την ηλικία των 13 στην σχολική χορωδία, όπου και αγάπησε το τραγούδι. Τα ακούσματά του κινούνταν πάντα γύρω από το λαϊκό και ελαφρολαϊκό ρεπερτόριο, το οποίο και τα τελευταία τρία χρόνια, αποφάσισε να υπηρετήσει

Ήδη κάνει τα πρώτα του βήματα, έχοντας αρκετές πετυχημένες εμφανίσεις σε clubs της Αθήνας, ενώ παράλληλα μόλις ολοκλήρωσε την πρώτη του επίσημη προσωπική δουλειά, η οποία παρουσιάζεται από την Lobby Music.

Είναι μια ιδιαίτερη και δυναμική μπαλάντα, με τίτλο ''Πώς θ' αντέξω''. Το τραγούδι υπογράφουν καταξιωμένοι δημιουργοί, όπως η Ντιάνα Τζοβόλου τους στίχους και ο Χάρης Βαρθακούρης την ενορχήστρωση, καθώς και ο ανερχόμενος Σταμάτης Μαρίνης την μουσική.

Ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές και καλή ακρόαση.



Στίχοι / Lyrics
Σ΄ ένα τραπέζι, βλέπω τα κλειδιά σου
Αυτά που άφησες απόψε, για φαντάσου
Πόσο μας άλλαξε ο χρόνος τελικά.
Βρήκα στο πάτωμα τσαλακωμένη
Μια παλιά φωτογραφία μας σκισμένη
Αυτή που πέταξες, πριν φύγεις βιαστικά.

Γιατί μ' αφήνεις, τον χρόνο σβήνεις
Γιατί μου φεύγεις τόσο νωρίς.

Πως θα αντέξω αυτό το βράδυ μακριά σου
Που σώμα και ψυχή είναι δικά σου
Για πες μου που να ψάξω να σε βρω
Πως μπορώ να ζήσω ξαφνικά χωρίς εσένα
Εσύ ήσουνα τα πάντα και για μένα
Δεν γίνεται αυτό δεν το μπορώ
Δεν γίνεται αυτό δεν το μπορώ.

Σ' ένα λευκό χαρτί μου είχες γράψει
Ότι τελειώσαμε εμείς και δεν θα αλλάξει
Να αφήσω πίσω μου ζητάς το παρελθόν.
Τρέμουν τα χέρια μου, μα το κρατάω
Θεέ μου και να 'ξερες το πόσο σ' αγαπάω
Τόσο σε φόβισε ο έρωτας λοιπόν.

Πως θα αντέξω αυτό το βράδυ μακριά σου
Που σώμα και ψυχή είναι δικά σου
Για πες μου που να ψάξω να σε βρω
Πως μπορώ να ζήσω ξαφνικά χωρίς εσένα
Εσύ ήσουνα τα πάντα και για μένα
Δεν γίνεται αυτό δεν το μπορώ
Δεν γίνεται αυτό δεν το μπορώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: