ΣΙΝΕ

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

“Είχα ηχογραφήσει το “Φίλε” και το «Φυσάει πολύ απ’ το σπασμένο μου το τζάμι”, μου τα πήραν και τα είπε ο Πλούταρχος”!

ΔΗΛΩΣΗ-ΒΟΜΒΑ: “Είχα ηχογραφήσει το “Φίλε” και το «Φυσάει πολύ απ’ το σπασμένο μου το τζάμι”, μου τα πήραν και τα είπε ο Πλούταρχος”!

“Το “Τρένο” της Άννα Βίσση το έχω πει στο στούντιο και… κάποια στιγμή αν το βγάλω θα είναι πολύ μεγάλη έκπληξη”.
Ο Στέλιος Διονυσίου μίλησε στην κάμερα του Πρωινό για τα τραγούδια που ενώ είχε ηχογραφήσει ο ίδιος στο στούντιο, τελικά τα είπαν άλλοι τραγουδιστές.

«Το «Τρένο» ήταν έτοιμο στο στούντιο, ηχογραφημένο, με τους μουσικούς και όλα αυτά. Δεν ξέρω για ποιο λόγο, μου το πήραν μέσα από τα χέρια. Το είπε η Άννα Βίσση και έγινε επιτυχία. Το έχω στα χέρια μου και κάποια στιγμή αν το βγάλω θα είναι πολύ μεγάλη έκπληξη.

Είναι και άλλα τραγούδια που είχα πει στο στούντιο στο ξεκίνημα της καριέρας μου και τελικά τα είπε άλλος τραγουδιστής και έγιναν πολύ μεγάλη επιτυχία. Το «Φίλε» και το «Φυσάει πολύ από το σπασμένο μου το τζάμι» που έχει πει ο Γιάννης Πλούταρχος. Τα είχα πει στο στούντιο κανονικά και για κάποιο λόγο έφυγαν ξαφνικά από τα χέρια μου και πήγαν αλλού».

Δεν υπάρχουν σχόλια: