ΣΙΝΕ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Απίστευτο φιάσκο για πελάτισσα του Κωτσόβολου! Της χρέωσαν... 490 ευρώ την πιστωτική της, χωρίς να πάρει το προϊόν! Διαβάστε τι έπαθε

Αγαπητό tromaktiko, αγόρασα έναν αφυγραντήρα από το κατάστημα (με πληρωμή μέσω της κάρτας μισθοδοσίας μου) στα 280 ευρώ και ...
από την καλή τους την καρδιά μου κάναμε έκπτωση 20 ευρώ, δηλαδή τον αγόρασα 260 ευρώ! (Εγώ ζήτησα για 130 τμ αλλά η κοπέλα που ήταν ανίδεη από το προϊόν που θα πούλαγε με διαβεβαίωσε πως δεν υπάρχει και πως βγαίνει μόνο μέχρι 90-100 τμ, λάθος τελικά γιατί βρήκα και στην ίδια μάρκα για 130).

Μόλις έφτασα σπίτι είδα πως στο ίντερνετ ο Κωτσόβολος εχει τον ιδιο αφυγραντηρα στα 230,90 ευρώ. Πηρα τηλεφωνο και στα κεντρικά μου είπαν πως συμβαίνει αυτο και αν ειχα κανει παραγγελία μέσω e-shop θα τον έπαιρνα στα 230,90 ευρώ.

Ζήτησα να με συνδέσουν με το κατάστημα της Χαλκίδας και η υπάλληλος με ενημέρωσε πως ισως ειχε μπλοκάρει το σύστημα τους και δεν εμφάνιζε την σωστή τιμή και πως ο συνάδελφος τους απο τα κεντρικά έκανε λάθος και δεν ίσχυε αυτο που μου ειπε.

Πήγα λοιπον στο κατάστημα να παρω τα 30 ευρώ επιστροφή γιατι θεωρούσα κοροϊδία να τους τα αφησω.

Ζήτησα την κυρία που μίλησα στο τηλεφωνο για να με εξυπηρετήσει και μου ειπε πως η διαφορά (τα 30 ευρώ δηλαδη) θα εμφανιστούν στον λογαριασμο μου σε 20 μερες. Στο ταμείο μου ζήτησαν την καρτα μου και μου είπαν να πληκτρολογήσω το pin γιατι αυτη ειναι η διαδικασία.

Το έκανα και με ενημέρωσε μετα οτι κράτησαν αλλα 230 ευρώ γιατι σε 20 μερες θα μου επιστραφούν τα 260 και πως με είχαν ενημερωσει (δεν μου είπαν ποτε θα τραβήξουμε αλλα 230 ευρώ το μονο που ειπαν ήταν οτι η διαφορά τα 30 ευρώ δηλαδη θα εμφανιστούν σε 20 μερες) δηλαδη πήραν 490 ευρώ ζήτησα τα χρήματα πισω εκείνη την στιγμή, μου τα επέστρεψαν αλλα με 20 μερες δέσμευση απο την τράπεζα τους.μετα απο φασαρία που έγινε μου είπαν να επιστρέψω πισω το προϊόν και να παρω τα χρήματα μου ζήτησα να μιλήσω με τον διευθυντή και ο διευθυντής μου ειπε πως δεν μπορώ να το επιστρέψω (ανερεσαι την υπάλληλο η οποία υπάλληλος στην αρχή μου παρουσιάστηκε ως διευθύντρια ) κ πως μου κάνουν χαρη για την επιστροφη των 30 ευρώ γιατι δεν ειναι υποχρεωμένοι (ανερεσαι δηλαδη τα λόγια και της 1ης υπαλλήλου). Φωνάζοντας και τις δυο υπαλλήλους η υπάλληλος παραδέχτηκε πως μου ειπε ψέμματα οτι μπορώ να τον επιστρέψω για να ηρεμήσω οπως ειπε και να φυγω απο το κατάστημα.

Να μην τα πολυλογώ μετα απο φαςαρια με την πωλήτρια μου είπαν να επιστρέψω το προϊόν και να παρω τα χρήματα μετα απο 20 μερες πισω! 230 και 260 = 490 ευρώ σύνολο που μου δέσμευσαν για λάθος δικο τους! Εννοειται οτι τον πήγα, η κοπέλα που ειναι χρονια στο ταμείο που έτυχε να με εξυπηρετήσει αυτη την φορα η οποία ειναι απο τις λίγες εκει μεσα ευγενική με τους πελάτες αναρωτιόταν γιατι μου κράτησαν αλλα 230 ενώ μπορούσαν να μου επιστρέψουν κατευθείαν τα 30 ευρώ.

Τα συμπεράσματα δικά σας!!!
Το σίγουρο ειναι πως έχασαν έναν πολυ καλο τους πελάτη οπως οι ίδιοι μου έλεγαν στο τηλεφωνο για καινούργιες αγορές που ήθελαν να πραγματοποιήσω! 


Αναγνώστρια
tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια: