ΣΙΝΕ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Η Λαίδη Άντζελα ξεσπά για το μορφωτικό της επίπεδο (βίντεο)

Συνέντευξη στην εκπομπή του Τάσου Τρύφωνος "Τετ α Τετ" έδωσε η Άντζελα Δημητρίου, η οποία αναφέρθηκε στη μοναξιά που νιώθει πολλές φορές:
«Αισθάνομαι μερικές φορές ότι είμαι μόνη μου. Τελείως μόνη μου. Παρά τα τόσα που έχω κάνει, παρόλο τόσο που έχω ζήσει τη ζωή μου. Παρόλο που έχω γευτεί όλη τη χλίδα και όλη τη φτώχεια. Τα έχω ζήσει και τα δύο πολύ έντονα.»

Στη συνέχεια της κουβέντας τους η τραγουδίστρια ξεσπά αναφερόμενη σε όσους την επικρίνουν για το μορφωτικό της επίπεδο λέγοντας:

«Με έχουν χιλιάδες φορές χλευάσει που δεν πρόλαβα να βγάλω ένα σχολείο και έβγαλα μόνο το δημοτικό. Αλλά πες μου εσύ τι δουλειά έχει το τραγούδι με τη μόρφωση. Καμία. Μπορεί να έχει εδώ που μιλάμε, αλλά όση ώρα μιλάμε, έχεις ακούσει να σου έχω κάνει ένα σαρδάμ;».

Δεν υπάρχουν σχόλια: