ΣΙΝΕ

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

7χρονο κορίτσι έγραψε γράμμα στον διευθυντή της Google και έλαβε απάντηση από τον ίδιο

Η Κλόε Μπριτζγουότερ, η οποία ζει στο Χέρεφορντ στην Αγγλία είναι λίγο περισσότερο ευαισθητοποιημένη από τα περισσότερα 7χρονα παιδιά.

Γοητευμένη από το τάμπλετ της και το ρομπότ Kindle Fire και παρακινημένη από την ιδέα να δουλέψει κάπου με καρτς και τσουλήθρες, η Κλόε αποφάσισε να κάνει αίτηση για δουλειά στην Google.

Δείτε παρακάτω την επιστολή που έγραψε η μικρή και κοινοποίησε ο πατέρας της, Άντι Μπριτζγουότερ:


Andy Bridgewater

“Aγαπητό αφεντικό της Google,

To όνομά μου είναι Κλόε και όταν μεγαλώσω θέλω να δουλέψω στην Google. Επίσης, θέλω να δουλέψω σε εργοστάσιο σοκολάτας και να κολυμπήσω στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Πηγαίνω για κολύμπι κάθε Σάββατο και Τρίτη. Ο μπαμπάς μου είπε, ότι μπορώ να κάθομαι στις καρέκλες που μοιάζουν με φασόλια και να τσουλάω στις τσουλήθρες και να κάνω βόλτες με καρτ, αν δουλεύω στην Google. Μου αρέσουν και εμένα οι υπολογιστές και έχω ένα τάμπλετ που παίζω παιχνίδια. Ο μπαμπάς μου μου έμαθε ένα παιχνίδι στο οποίο μπορώ να ανεβοκατεβάζω ένα ρομπότ στα τετράγωνα και μου είπε, ότι θα είναι καλό για μένα να μάθω για τους υπολογιστές. Ο μπαμπάς μου είπε, ότι μια μέρα θα μου πάρει υπολογιστή. Είμαι 7 χρονών και οι δάσκαλοί μου λένε στην μαμά και τον μπαμπά, ότι τα πάω πολύ καλά στην ορθογραφία και την ανάγνωση. Ο μπαμπάς μου είπε, ότι αν συνεχίσω να είμαι καλή και διαβάζω, μια μέρα θα μπορώ να δουλέψω στην Google. Η αδερφή μου η Χόλι είναι και αυτή πολύ έξυπνη, αλλά τις αρέσουν οι κούκλες και να ντύνει τις κούκλες. Είναι 5 χρονών. Ο μπαμπάς μου μου είπε να κάνω αίτηση για δουλειά στην Google. Δεν ξέρω τι είναι αυτό, αλλά μου είπε, ότι ένα γράμμα είναι αρκετό για τώρα. Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το γράμμα μου. Έχω στείλει μόνο ένα ακόμα γράμμα μέχρι τώρα και αυτό ήταν στον Άγιο Βασίλη. Γεια σας.

Κλόε Μπριτζγουότερ, 7 ετών”

Μετά από αυτό το χαριτωμένο γράμμα φανταστείτε την ευχαρίστηση και τον ενθουσιασμό της μικρής όταν έλαβε απάντηση από τον διευθύνοντα σύμβολο της Google, Sundar Pichai, ο οποίος την ενθάρρυνε να ακολουθήσει τα όνειρά της.

“Ανυπομονώ να λάβω την αίτησή σου για δουλειά, όταν τελειώσεις το σχολείο”, έγραψε.

Δείτε παρακάτω την απάντηση του Sundar Pichai:

Andy Bridgewater

“Αγαπητή Κλόε,

Σε ευχαριστώ πολύ για το γράμμα σου. Χαίρομαι που σου αρέσουν οι υπολογιστές και τα ρομπότ και ελπίζω να συνεχίσεις να μαθαίνεις για την τεχνολογία. Νομίζω, ότι αν συνεχίσεις να δουλεύεις σκληρά και κυνηγάς τα όνειρά σου, μπορείς να καταφέρεις ο,τιδήποτε βάλεις στο μυαλό σου από το δουλέψεις στην Google μέχρι να κολυμπήσεις στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ανυπομονώ να λάβω την αίτησή σου για δουλειά, όταν τελειώσεις το σχολείο.

Τις καλύτερες ευχές μου σε εσένα και την οικογένειά σου!”

Η Κλόε με τον μπαμπά της, Άντι Μπριτζγουότερ
Andy Bridgewater

Η Κλόε άρχισε να ασχολείται πρόσφατα με την Google, όταν ρώτησε τον μπαμπά της ποιο θα ήταν το ιδανικό περιβάλλον εργασίας.

Ο Άντι απάντησε “Νομίζω, η Google θα ήταν ένα πολύ ωραίο μέρος για δουλειά”.

Όταν η Κλόε αποφάσισε, ότι θέλει να δουλέψει εκεί ο μπαμπάς της την ενθάρρυνε να γράψει το γράμμα.

Η αντίδραση του διευθύνοντα συμβούλου παρακίνησε την Κλόε να θελήσει περισσότερο να εργαστεί στην Google. Ο Άντι λέει, ότι η κόρη του τώρα θέλει να βρει έναν τρόπο να μπει στην Google μέσω της τηλεόρασης και του να μιλάει στα Μέσα.

businessinsider

Δεν υπάρχουν σχόλια: