ΣΙΝΕ

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

Η Κοντσίτα θέλει να γίνει πάλι άντρας! - «Φινάλε» για τη γυναίκα με το μούσι

Ο Τομ Νόιβιρτ, ο τραγουδιστής που έγινε γνωστός ως Κοντσίτα, με βαρύ μακιγιάζ και μεγάλες βλεφαρίδες, αποφάσισε ότι θέλει να αλλάξει και να γίνει άντρας.

«Νιώθω ότι θέλω να δημιουργήσω μια νέα περσόνα. Ίσως ούτε καν τον εαυτό μου. Με τη γυναίκα με το μούσι έχω καταφέρει τα πάντα μετά τη νίκη στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision. Δεν τη χρειάζομαι πια» δήλωσε ο 28χρονος στη γερμανική εφημερίδα "Die Welt".

Αν και το χρονοδιάγραμμα για την «εκτέλεση» της Κοντσίτα Βουρστ, δεν είναι ξεκάθαρο, είναι μάλλον απίθανο να συμβεί πριν από την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ της, το οποίο έχει προαναγγελθεί και θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά.

«Είμαι και πάντα θα είμαι ο Τομ. 

Δεν θέλω να είμαι γυναίκα. Αγαπώ τους άνδρες ως άνδρας. Όταν είμαι ντυμένος Κοντσίτα, οι άνδρες δεν με ενδιαφέρουν. Ως νούμερο drag σόου είμαι απολύτως ασέξουαλ» ξεκαθάρισε ο Νόιβιρτ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: