ΣΙΝΕ

Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Θυμάστε την Γυναίκα που έχει ΔΥΟ Κ0λπους; Μας αποκάλυψε ΠΩΣ είναι στην πραγματικότητα η SΕΧoυαλική της Ζωή!

Η σύντροφος ενός άντρα γεννήθηκε με δύο κόλπους και εκείνος μας μιλάει για την προσωπική τους ζωή. Το αγόρι της, γνωστός και ως twicethefun, αποκάλυψε πώς... κατάλαβε για την κατάσταση της κοπέλας του, αφού του εξομολογήθηκε πως έχει “δύο από κάτι που τα περισσότερα κορίτσια δεν έχουν.”

Είπε: “Μετά από μερικά λεπτά που προσπαθούσα να μαντέψω, τελικά το κατάλαβα. Ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση.”

Πολλοί χρήστες έδειξαν ενδιαφέρον.
Μία άλλη γυναίκα είπε: “Είμαι γυναίκα και έχω γεννηθεί με δύο μήτρες και δύο κόλπους και το κατάλαβα όταν ήμουν 16. Μου έχουν πει πως μπορώ να μείνω έγκυος και στις δύο μήτρες.”

Συζήτησε τα πάντα, από τις ορμόνες, μέχρι και την ίδια τη σωματική επαφή. Ένας χρήστης την ρώτησε: “Επειδή έχεις δύο κόλπους στο χώρο που θα έπρεπε να έχεις έναν, θα είναι πιο δύσκολο για σένα να γεννήσεις; Θα χρειαστεί καισαρική για να γεννήσεις ή γίνεται να γεννήσεις και φυσικά;”

“Καισαρική,” απάντησε. “Οι μήτρες μου είναι πιο μικρές από το κανονικό και έτσι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αποβάλω, να μην αναπτυχθεί σωστά ή να γεννήσω πρόωρα.”

Άλλος την ρώτησε εάν γίνεται να μείνει έγκυος στη μία μήτρα και μετά από λίγο να μείνει έγκυος και στην άλλη.

“Λόγω των ορμονών, αυτό υποτίθεται πως δεν είναι εφικτό, αν και έχει συμβεί στο παρελθόν,” εξήγησε. “Μία γυναίκα είχε τύχει να έχει ένα μωρό στη μία μήτρα και άλλα 2 στην άλλη.”

Επίσης αποκάλυψε πως έχει μόνο μία φορά περίοδο το μήνα. Ο γιατρός της της έχει συστήσει να χρησιμοποιεί δύο ταμπόν τη φορά, αλλά αυτό το θεωρεί χαζό και χρησιμοποιεί μόνο ένα.

Πρόσθεσε: “Μπορώ να αφαιρέσω το διάφραγμα ανάμεσά τους, αλλά πιθανώς να δημιουργηθεί ουλή. Μετά θα πρέπει να βάζω ένα καλούπι στον κόλπο μου δύο φορές τη μέρα για 15 λεπτά και θα πρέπει να το κάνω αυτό για 6 μήνες.” Φυσικά, πολλές από τις ερωτήσεις ήταν γύρω από το $εξ, τις οποίες με πολύ χαρά απαντούσε.

“Η $εξουαλική μου ζωή είναι καλή. Εξαρτάται από το σε ποια μήτρα έχει διεισδύσει. Είναι δίπλα δίπλα και η αριστερή πονάει πιο πολύ γιατί είναι μικρή. Από ότι ξέρω, λόγω του διαφράγματος ανάμεσα στις μήτρες, το σημείο g είναι καλυμμένο. Κατά τα άλλα, φαντάζομαι δεν έχει και πολύ μεγάλη διαφορά από οποιασδήποτε άλλης.”

“Πιθανώς να υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν την ίδια κατάσταση και νιώθουν ντροπή, μοναξιά ή απλά διαφορετικοί. Εγώ βγήκα και μίλησα ανοιχτά για την κατάστασή μου. Είναι σας ένας τρόπος να κάνω ψυχανάλυση μάλλον.”

Πώς σας φαίνεται η ιστορία της;

dailymail.co.uk

Δεν υπάρχουν σχόλια: