ΣΙΝΕ

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Ο Πλεύρης έκανε πράξη το τάμα του

«Στην Εντατική έκανα πολλές σκέψεις και πραγματικά συνδέθηκα πολλές φορές με τον Θεό μέσα από την προσευχή μου»

Ο πρώην βουλευτής της Ν.Δ. μετά τη σοβαρή περιπέτεια με την υγεία του πήγε στη Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών στον Μανταμάδο Λέσβου

Στη Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών στον Μανταμάδο της Λέσβου βρέθηκε ο πρώην βουλευτής της Ν.Δ. Θάνος Πλεύρης, προκειμένου να εκπληρώσει το τάμα που είχε κάνει η σύζυγός του Λένα, όταν εκείνος βρισκόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ιατρικού Κέντρου και πάλευε να κρατηθεί στη ζωή.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής του ο 39χρονος δικηγόρος είχε την ευκαιρία να προσκυνήσει τη θαυματουργή ανάγλυφη εικόνα του Αρχάγγελου Μιχαήλ που, σύμφωνα με την ιστορία της, είναι φτιαγμένη από πηλό και από το αίμα μοναχών που σφαγιάστηκαν από Σαρακηνούς πειρατές τον 11ο αιώνα.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης συναντήθηκε με τον εφημέριο του μοναστηριού, πατέρα Χρήστο και έλαβε ευλογία.

Στο Αγιον Ορος
Αυτή ήταν η δεύτερη κατά σειρά επίσκεψη του Θάνου Πλεύρη σε χώρους βαθιάς χριστιανικής πίστης και ευλάβειας, καθώς δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από την ημέρα που βρέθηκε στο Αγιον Ορος και στη Μονή Βατοπαιδίου, με στόχο την εκπλήρωση του προσωπικού του τάματος προς την Παναγία.

Για το συγκεκριμένο τάμα είχε μιλήσει μεταξύ άλλων ο πρώην βουλευτής σε συνέντευξή του στην «Espresso» λίγο καιρό μετά την περιπέτεια που πέρασε τον περασμένο Νοέμβριο με την επιθετικής μορφής ενδονοσοκομειακή λοίμωξη που υπέστη κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του.

«Οι γιατροί στη δική μου περίπτωση έκαναν το καλύτερο δυνατό και τους μνημονεύω γι' αυτό. Οταν, όμως, φτάσαμε στο σημείο που ο οργανισμός μου έπρεπε να αντιδράσει στη θεραπεία, εκεί πιστεύω πως με βοήθησε ο θείος παράγοντας. Δεν θεωρώ πως όλα λύνονται από τον Θεό, αλλά σε μια δύσκολη περίπτωση, όπου οι γιατροί έχουν κάνει το καλύτερο και φτάνουν να μιλούν για πιθανότητες, εκεί θεωρώ πως παρεμβαίνει αυτή η δύναμη που δίνει λύσεις» ανέφερε ο Θάνος Πλέυρης και πρόσθεσε:

«Στην Εντατική έκανα πολλές σκέψεις και πραγματικά συνδέθηκα πολλές φορές με τον Θεό μέσα από την προσευχή μου. Είμαι άνθρωπος που πιστεύει πνευματικά και όχι κοινωνικά. Εχω κάνει τα τάματά μου, τα οποία και θα πραγματοποιήσω μέσα στο επόμενο διάστημα. Οχι, όμως, στη λογική της ανταποδοτικής σχέσης ή της ευγνωμοσύνης, αλλά επειδή το αισθάνομαι. Το θέλει η ψυχή μου, θα το κάνω με χαρά, με γεμίζει».


Δεν υπάρχουν σχόλια: