ΣΙΝΕ

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Αυτός είναι ο λόγος που δεν έκανε παιδί! - Αποκάλυψη για Μαρί Κυριακού

Η Μαρί Κυριακού παραχώρησε στο παρελθόν μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη, όπου μεταξύ άλλων μίλησε για τον λόγο τον οποίο...
δεν έκανε παιδί, καθώς δεν ήταν στις προτεραιότητές της.

Η Μαρί Κυριακού σπάνια δίνει συνεντεύξεις και κρατά χαμηλό προφίλ μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ωστόσο μίλησε στο Πρώτο Θέμα για τις προτεραιότητες που έχει βάλει στην ζωή της.

Η ίδια είπε χαρακτηριστικά: «Δεν έχω δουλέψει καθόλου με τον εαυτό μου. Πρωτίστως λειτουργώ με το ένστικτό μου. Αυτά τα μαθήματα δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη. Όσο ζω μαθαίνω». Η Μαρί Κυριακού διατηρεί χρόνια έναν ευτυχισμένο γάμο με τον Μίνωα Κυριακού, αλλά δεν απέκτησαν παιδιά.

Η ίδια σχετικά με το θέμα της μητρότητας δήλωσε: «Η ευτυχία ενός ζευγαριού αφορά τη συμπεριφορά και την αγάπη ανάμεσα στους δύο. Δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ ένα παιδί που θα έφερνα στον κόσμο για να ολοκληρώσει τη σχέση μου ή για να κρατήσει τον γάμο μου. Το γεγονός ότι μέχρι σήμερα δεν απέκτησα παιδί ήταν γιατί, πολύ απλά, εγώ δεν το επεδίωξα, δεν ήταν στις προτεραιότητές μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: