ΣΙΝΕ

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Θρήνος για τη νεαρή Ελληνίδα ηθοποιό- Αβάστακτος ο πόνος της...

Τη μητέρα της έχασε η τηλεοπτική "Λίζα" από τη σειρά "Λατρεμένοι μου γείτονες", που προβαλλόταν στο Mega, πριν από κάποια χρόνια. 

Η Σμάραγδα Καλιμούκου δημοσίευσε στο προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, φωτογραφία με τη μητέρα της, η οποία έφυγε από τη ζωή στις 27 Μαρτίου.

«Ότι πολυτιμότερο είχα και έχω σ' αυτόν το κόσμο μου το πήραν μακριά, ζήλεψαν οι άγγελοι την ομορφιά σου και σε ήθελαν μαζί.... Με γέννησες, με μεγάλωσες με τον καλύτερο τρόπο, με έκανες δυνατή σαν και σένα, να σου μοιάζω τόσο πολύ σε όλα, να σου χω τόση αδυναμία όπως και συ και τώρα πρέπει να μάθω να ζω με την απουσία σου! Η δύναμη μου και η αδυναμία μου είσαι εσύ, όλα εσύ! Τώρα πια είσαι ο φύλακας άγγελος μου! Είμαι περήφανη για σένα γιατί θα δώσεις ξανά ζωή σε άλλους ανθρώπους... Με άφησες στα καλύτερα χέρια... στ'αδέρφια μου!

Καλό ταξίδι μαμά... να μας προσέχεις από κει ψηλά, όπως έκανες πάντα!!!

Σ'αγαπάω πολύ και μου λείπεις ήδη πολύ!

Η κοκό σου 27/3/17», έγραψε η ηθοποιός και χορεύτρια.

Δείτε τη φωτογραφία

Δεν υπάρχουν σχόλια: