ΣΙΝΕ

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

TAE KWON DO: Ασημένιο για την Γρεβενιώτισσα αθλήτρια Αγνή Δανάη Χιώτη

Το ασημένιο μετάλλιο κατέκτησε η Γρεβενιώτισσα αθλήτρια του TAE KWON DO Αγνή Δανάη Χιώτη (Αίαντας Αγ. Δημητρίου) που συμμετείχε στο...
διεθνές τουρνουά κατηγορίας G1 που διεξήχθη στη Σόφια της Βουλγαρίας.


Με Ένα θερμό ευχαριστώ, από καρδιάς, στο χορηγό μου Ανδρέα Πάτση που στάθηκε μεγάλος αρωγός στην προσπάθεια μου, στο όνειρό μου να ακολουθήσω το μαγευτικό ταξίδι του πρωταθλητισμού.

Σε μια δύσκολη εποχή που διανύουμε και ο πρωταθλητισμός δεν μπορεί να στηριχτεί από μόνος του ο Ανδρέας Πάτσης ήταν συνοδοιπόρος μου στο ταξίδι αυτό και υπήρξε δίπλα μου στις χαρές, στις νίκες και στις ήττες. Ήταν πάντα παρόν και μου έδινε δύναμη και έναυσμα πάντα να συνεχίζω και να κοιτάω μπροστά. Η συμβολή του υπήρξε καταλύτης για όσα κατέκτησε έως και σήμερα .

Συνεχίζουμε θέτοντας νέους στόχους και δουλεύοντας με περισσότερη όρεξη επιμονή και υπομονή.

Αγνή Δανάη Χιώτη






πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: