ΣΙΝΕ

Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Οδηγός ταξί που προκάλεσε τροχαίο τραμπουκίζει Άτομο με Αναπηρία που είδε τη σκηνή

Ο Αντώνιος Ρέλλας είναι γνωστός σκηνοθέτης και Άτομο με Αναπηρία. 
Σήμερα έγινε μάρτυρας ενός τροχαίου, ενώ έπεσε και θύμα του τραμπουκισμού του...
οδηγού προκάλεσε και το ατύχημα.

Ο σκηνοθέτης διηγήθηκε την απίστευτη ιστορία του σε μια ανάρτηση στο Facebook:

«Σήμερα το πρωί έγινα μάρτυρας ενός τροχαίου ατυχήματος. Το ταξί που βρισκόταν μπροστα μου στο φανάρι εντελώς αδικαιολόγητα παρέβλεψε τον ερυθρό σηματοδότη και μπήκε στην διασταύρωση.
Η σύγκρουση ηταν σφοδρή και το 2 ταξί που ερχόταν κατέληξε πανω στην διαχωριστική νησίδα. Απο την πρόσκρουση ελάχιστα δευτερόλεπτα μετα κατέρρευσε ο στύλος του δημόσιου φωτισμού κάνοντας το σκηνικό ακόμα πιο εφιαλτικό. Απο το προπορευόμενο σε εμένα ταξί βγήκε ο οδηγός του και ταυτόχρονα νεαρός συνοδηγός απο το 2 τρακαρισμένο όχημα.

Διέκρινα απο την ανοικτη πόρτα του συνοδηγού οτι ειχαν ανοίξει και οι 2 αερόσακοι του οχήματος και ο οδηγος ηταν τραυματισμένος στο πρόσωπο γεμάτος αίματα.
Ο οδηγός του προπορευόμενου σε εμένα ταξί με πλησίασε και ρώτησε αν ειδα τι έγινε.
Του είπα αμέσως οτι έφυγε με κόκκινο και τότε άρχισε να μου λέει οτι πρέπει να φύγω και δεν έχω καμιά δουλειά εκει.

Του ειπα αμέσως να τσεκάρει αν ειναι καλα ο οδηγος του άλλου ταξί , τον ενημέρωσα οτι δεν μπορώ να βγω απο το όχημα μου άμεσα και οτι ειμαι κινητικά ανάπηρος.
Πήγε προς την μεριά του δεύτερου ταξί και άρχισε να μαλώνει με τον τραυματισμένο συνάδελφο του. Κάλεσα την τροχαία και το ΕΚΑΒ και περίμενα να έρθουν.

Ο οδηγός του ταξί συνέχισε να τραμπουκίζει τον τραυματισμένο συνάδελφο του αλλά και εμένα λέγοντας μου οτι ειμαι βλαμμένος και δεν μετράει η μαρτυρία μου λόγο αναπηρίας..

Η τροχαία έφτασε μετά απο 20 λεπτά, έδωσα τα στοιχεία μου και αποχώρησα.

2 πράγματα κρατάω απο την σημερινή εμπειρία.
Η απαξίωση της ανθρώπινης ζωής και η ρητορική μίσους απο τον υπαίτιο του τροχαίου.
Καλημέρα σας».
—————————-
13:00 επικοινώνησα με τον τραυματία Ν.Β. και ενημερώθηκα οτι τα τραύματα στο κεφάλι δεν είναι βαριά αλλά κανει επιπλέον εξετάσεις για εσωτερική αιμορραγία ζωτικού οργάνου.
Ευχομαι να ειναι περαστικά και σας ευχαριστώ ολες και ολους για το ενδιαφέρον σας και την ανάδειξη του αυτονόητου.

bovary

Δεν υπάρχουν σχόλια: