ΣΙΝΕ

Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Άγγιξε το όριο για το ευρωπαϊκό η Ε. Κουτσαλιάρη αθλήτρια του Γ.Σ. Γρεβενών,

Για πέντε εκατοστά δεν επιτεύχθηκε το πρώτο όριο για μεγάλη διοργάνωση, αφού η Ελένη Κουτσαλιάρη ολοκλήρωσε τον αγώνα στο μήκος με άλμα...
στα 6.05 μ.

Η 19χρονη άλτρια του μήκους κυνήγησε το όριο (6.10μ.) για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα των νεανίδων που θα διεξαχθεί το ερχόμενο καλοκαίρι στο Γκροσέτο της Ιταλίας.


Ολοκλήρωσε τον αγώνα της στο μίτινγκ Χανιά 2017 και με 6.05μ. (+1,6) κατέλαβε την τέταρτη θέση. Έκανε συνολικά τέσσερα έγκυρα άλματα δείχνοντας μεγάλη σταθερότητα αφού όλα ήταν πάνω από 5.93μ. και με νόμιμο άνεμο (5.95μ. – 6.05μ. – 5.93μ. – άκυρο – 5.98μ. – άκυρο). 


«Είμαι πολύ ευχαριστημένη από την εμφάνιση μου. 
Νιώθω ότι βρίσκομαι πολύ κοντά στη συμμετοχή μου στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Γκροσέτο» δήλωσε στο Sportsfeed και συμπλήρωσε. «Επόμενος αγώνας μου θα είναι στα Παπαφλέσσεια στην Καλαμάτα. Εκεί θα προσπαθήσω όχι μόνο για το όριο, αλλά και για την κατάρριψη του ατομικού μου ρεκόρ (έχει 6.19μ.). Αφού δεν τα κατάφερα σήμερα στα Χανιά, θα το κυνηγήσω στην Καλαμάτα».

Χανιά Έλενα Καρατζίδου
http://sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: