ΣΙΝΕ

Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Κατηγορείται τραγουδιστής για βιασμό ανήλικης!

Μπελάδες για τον τραγουδιστή, ο οποίος κατηγορείται για βιασμό ενός 14χρονου κοριτσιού.

Ο 76χρονος 
Tom Jones, καλλιτέχνης φέρεται να ανακρίνεται από τις βρετανικές Αρχές για την υπόθεση του βιασμού του 14χρονου κοριτσιού τη δεκαετία του '70. Η καταγγελία έγινε τώρα και σύμφωνα με δημοσίευμα της Sun για νομικούς λόγους δεν αναφέρεται το όνομά του.
Το θύμα κατέθεσε στη Σκότλαντ Γιαρντ ότι διάσημος τη βίασε στο κρεβάτι του δωματίου 629 του παλιού «President Hotel» στο Κέιπ Τάουν της Νοτίου Αφρικής. Εκείνη είχε πάει για να του ζητήσει αυτόγραφο. Ο τραγουδιστής έδωσε σε εκείνη και την παρέα της δωρεάν εισιτήρια για τη συναυλία του στο Three Arts.

Στη διάρκεια της βραδιάς, ο σωματοφύλακάς του την κάλεσε να ανέβει στη σουίτα του. Εκείνος την υποδέχτηκε φορώντας ένα λευκό μπουρνούζι και την οδήγησε στο μπαλκόνι, όπου πόζαρε μαζί της για φωτογραφίες. «Μου πρόσφερε σαμπάνια Dom Perignon. Τότε δεν ήξερα τι ήταν» δήλωσε το θύμα στη «Sun», προσθέτοντας ότι δεν είχε συνειδητοποιήσει ότι έπινε αλκοόλ πρώτη φορά στη ζωή της. Το ένα ποτήρι έφερε το άλλο και σύντομα, όπως λέει, βρέθηκε στο κρεβάτι μαζί του.
«Εβγαλε το μπουρνούζι του. Εγώ φορούσα ολόσωμη φόρμα. Μου κατέβασε το φερμουάρ και αυτό που ξεκίνησε ως τρυφερό σχεδόν ξαφνικά έγινε βίαιο. Ήμουν μπερδεμένη και δεν μπορούσα να καταλάβω από πού ερχόταν ο πόνος. Το μόνο που μου επαναλάμβανε ήταν: “Χαλάρωσε, χαλάρωσε, δεν θα πονάς αν χαλαρώσεις”».

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: