ΣΙΝΕ

Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Απίστευτη ιστορία: Την έβρισκε με τις θείες του - Γαργαλιστικές λεπτομέρειες...

Δυο αδελφάδες, ζουν μαζί στο πατρικό σπίτι, μονοκατοικία στο Χαλάνδρι του 1972. 

Η 40χρονη Αργυρούλα, χήρα δέκα χρόνια...
με το θάνατο του άνδρα της, στρουμπουλή, μάλλον κοντή, γυναίκα λαϊκιά, της γειτονιάς και η 36χρονη ονειροπαρμένη και κουλτουριάρα Αφρούλα, άγαμη και ανέραστη, τραπεζική υπάλληλος.

Σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα η αδελφή των δύο γυναικών και ανέλαβαν τη φροντίδα του 16χρονου ανηψιού από το Βόλο που συγκατοικεί με τις δύο θειάδες του, εννέα μήνες πια.

Η σχεδόν αγαθή Αργυρούλα, με ανύπαρκτη σεξουαλική ζωή, ένα απόγευμα κατά λάθος είδε γυμνό κάτω από τη ντουζιέρα τον ανηψιό της, χωρίς να την αντιληφθεί αυτός και μπήκε ο διάολος μέσα της. Μία άλλη φορά, Κυριακή πρωί ήταν, ο ανηψιός κοιμόταν και η μεγάλη θεία του είδε την προεξοχή του σεντονιού, λες και στο ευαίσθητο σημείο του σώματος του αγοριού υπήρχε όρθιο ένα παλούκι.

Προσπαθούσε η Αργυρούλα να σβήνει τον πόθο που της άναβε ο 16χρονος, έναν πόθο που σίγουρα τον επιδοτούσαν οι πονηρές της σκέψεις, αλλά και η αγαμία της. Δεν ήξερε τι να κάνει. Και προς Θεού, μην την μυριστεί αυτή η περίεργη Αφρούλα.

Μια ιδέα ήρθε στην 40χρονη. Έλπιζε ότι θα της βγει σε καλό. Επισκέφθηκε έναν παληόφιλο γιατρό και του ζήτησε να της βάλει γύψο στο πόδι. Ότι δήθεν στραμπούληξε τον αστράγαλό της. Μη με ρωτάς γιατί, κάνε μου τη χάρη, και δώσε μου τίποτα ακτινογραφίες για να’χω για να μη με υποψιαστεί η αδελφή μου.

Ο γιατρός απορούσε, δεν του είχε ξανατύχει. Να γυψώσει κάποιον χωρίς να έχει σπάσει ούτε νύχι. Τελικά, η Αργυρούλα του είπε εμπιστευτικά με την υπόσχεση να μείνει μεταξύ τους. Η αδελφή μου η Αργυρώ είναι τεμπέλα κι έχω πάνω μου όλη τη λάτρα του σπιτιού. Της κάνω αυτό το κόλπο, ότι εγώ δεν θα μπορώ να περπατάω, για να στρώσει τον πισινό της, να κάνει κι αυτή μια δουλειά, να μάθει τι είναι νοικοκυριό.

«Τι έπαθες, θεία;» ρώτησε το αγόρι κι αυτή ξαπλωμένη στο κρεββάτι, του είπε.

-Δεν είναι τίποτα, καμάρι μου. σε τρεις εβδομάδες θα μπορώ να περπατάω κανονικά, μόνο που χρειάζομαι τη βοήθειά σου. Από την ακινησία θα πάθει ατροφία το πόδι μου, γι’αυτό χρειάζομαι κάποιος να μου κάνει εντριβές… Μην πεις τίποτα στην αδελφή μου, αυτό θα’ναι το μυστικό μας, όταν αυτή θα λείπει, θα μου τρίβεις εσύ τα μπούτια και τις γάμπες, γιατί δεν έχω λεφτά για πέταμα, να τα δώσω σε φυσιοθεραπευτή. Έλα εδώ, πασά μου, να σ’αγκαλιάσω, είμαι η δεύτερη μάνα σου εγώ…

Το πρόσωπο του Νότη χώθηκε ανάμεσα στα αφράτα στήθη της θείας του, που τον χάιδευε μητρικά και τον αισθανόταν ερωτικά.

-Μη ντρέπεσαι, αγόρι μου, το πόδι μου έχει την ανάγκη σου, δυνατά και μαλακά, τρίψε εσύ, σα να με χάιδευες θα το κάνεις, μασάζ είναι αυτό.

Αυτά έλεγε η θεία στο αγόρι και έπιανε την παλάμη του σφικτά για να την οδηγεί μέχρι το βρακί της, στην εσωτερική πλευρά των μηρών της. Και όλο την πονήρευε τη στιγμή η θεία λέγοντας στο αυτί του «Αυτό που κάνουμε μόνο εμείς το ξέρουμε, κρυφά από την άλλη θεία σου…».

Τελείωνε το μαλακτικό του έργο ο Νότης στο κρεββάτι της Αργυρούλας, που ήταν με τη νυχτικιά της και το βαθύ ντεκολτέ και αμέσως έτρεχε στο δωμάτιό του και κλειδωνόταν, για να αυνανιστεί.

Από τη φωτιά που άναβε κάθε σωματική επαφή της θείας και του ανηψιού δεν άργησε να πετάξει το καπάκι από τον τέντζερη και οι δυο τους να βρεθούν αγκαλιά και μεταξύ τους να αρχίσει ένα άλλου είδους μασάζ, τα χέρια και των δύο να δουλεύουν σ’όλο το κορμί του άλλου.

Ο γύψος βγήκε, η θεία έγινε καλά και το «ζευγάρι» προχώρησε κανονικά σε ολοκληρωμένες σεξουαλικές επαφές. Μετά από τρεις μήνες συνέβη το απρόοπτο. Η άλλη θεία επέστρεψε απρόσμενα, ενωρίτερα, και τους βρήκε γυμνούς.

Την ώρα της απολογίας της η μεγαλύτερη αδελφή παρουσιάστηκε όχι σαν κατηγορούμενη. Έτσι κι αλλοιώς η Αφρούλα ήταν ολόκληρη μία ταφική σιωπή. Σα να πέταξε στα μούτρα της της Αργυρούλας την αδιαφορία της για ό,τι αυτή έκανε με τον ανηψιό της.

Πέρασε μία εβδομάδα. Η Αφρούλα κάλεσε στο δωμάτιό της τον ανηψιό. Το αγόρι πήγε να την βρει αποφασισμένο να την αντιμετωπίσει στα ίσα, να αρνηθεί να της δώσει οποαδήποτε εξήγηση, να κρατήσει αν χρειαστεί και επιθετική στάση.

Έκπληξη. Η θεία του ζήτησε να την μάθει χορό. Να της δείξει ό,τι διδάσκεται στη σχολή χορού που πηγαίνει ο ανηψιός. Είχε έτοιμο και το μαγνητόφωνο, με μουσική ευρωπαϊκή, μπαλαντοειδή.

Πλήρης ανακωχή ανάμεσα στις αδελφές. Είχαν αποδεχθεί ότι θα τον γεύονται μισακό τον ανηψιό, πότε η μία, πότε η άλλη. Το σκηνικό κράτησε ενάμισυ χρόνο. Το αγόρι κοιμόταν κάθε βράδυ στο δωμάτιό του, αφού προηγουμένως περνούσε μια ώρα στην κρεββατοκάμαρα πότε της μιας θείας του, πότε της άλλης.

Απόψε οι δύο αδελφές έχουν προετοιμάσει σπέσιαλ βραδυά. Ο Νότης έχει γενέθλια, στα 18, και θα φάνε οι τρεις μαζί. Στις 8.20 μ.μ. εμφανίστηκε το αγόρι με την Ευαγγελία, μία συμμαθήτριά του. Την συνέστησε στις θείες του σαν το «κορίτσι μου».

tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια: