ΣΙΝΕ

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Κώστας Βουτσάς: Σκέφτομαι να αλλάξω το επίθετό μου σε Βουτσίδης

Χαρούμενος και συγκινημένος για τη βάφτιση του ενός έτους γιου του, Φοίβου, ο Κώστας Βουτσάς μοιράστηκε με το People τα συναισθήματά του.

«Η χαρά είναι μεγάλη. Η ύπαρξη του Φοίβου είναι μια ανανέωση ζωής, κάτι που με κάνει να νιώθω νεότερος. Η ζωή μας, αλλά και ο αρχηγός του σπιτιού είναι ο Φοίβος. Είναι ένα καλό και ήρεμο παιδί. Μάλιστα όταν βλέπει παιδικά και καμιά φορά του κλείνω την τηλεόραση, γυρίζει και με κοιτάζει με ένα αυστηρό βλέμμα ενήλικου ανθρώπου» λέει γελώντας και συνεχίζει.

«Η καθημερινότητά μας είναι αφιερωμένη στον Φοίβο. Είμαι συνέχεια μαζί του, εκτός από τις ημέρες που έχω περιοδεία». Αυτές τις μέρες ο Κώστας Βουτσάς περιοδεύει ανά την Ελλάδα με τον ποντιακό θίασο της παράστασης Ζωή και Κότα του Τάκη Βαμβακίδη.

«Είμαι ιδιαίτερα ευτυχισμένος για τη συμμετοχή μου στη συγκεκριμένη παράσταση. Οι Πόντιοι είναι πολύ ωραίοι άνθρωποι και σκέφτομαι να αλλάξω το επίθετό μου και από Βουτσάς να το κάνω Βουτσίδης» λέει με χιούμορ.

Στα άμεσα σχέδια της οικογένειας Βουτσά και εφόσον το επιτρέπουν οι επαγγελματικές τους υποχρεώσεις είναι μια κοντινή απόδραση για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. «Πρέπει να βρούμε μια χρονική στιγμή που ο Κώστας δεν θα λείπει για παραστάσεις, προκειμένου να οργανώσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Η Ύδρα και η Σύρος είναι αγαπημένοι προορισμοί και σχετικά κοντά στην Αθήνα. Ουσιαστικά θα είναι και οι πρώτες διακοπές του Φοίβου και τα πρώτα του μπάνια».


Δεν υπάρχουν σχόλια: