ΣΙΝΕ

Κυριακή 9 Ιουλίου 2017

Ποια διάσημη Ελληνίδα ηθοποιός εργάζεται πλέον και ως ταμίας σε καφετέρια –Την χτύπησε η κρίση!

Η κρίση την έχει αγγίξει, όπως όλους κι έτσι βρήκε τη δική της λύση προκειμένου να έχει εισόδημα.

Ο λόγος για την...

Τζένη Διαγούπη που για να επιβιώσει, έχει αναγκαστεί να δουλεύει ως ταμίας σε μαγαζί!
«Εγώ εδώ φέτος το καλοκαίρι εργάζομαι, στο ταμείο του καταστήματος! Γιατί το καλοκαίρι δεν είχα εργασία, και είχα μείνει χωρίς εργασία αρκετούς μήνες, και κάπως έπρεπε να βγάλω τα προς το ζην, οπότε ήρθα σε αυτή την επιχείρηση που είναι συνέταιρος ο αδερφός μου. Αφού δεν έχουν τίποτα να μου προσφέρουν τηλεόραση και θέατρο, θα περιμένω να με ζήσουν;», εξομολογήθηκε στην κάμερα εκπομπής.

Και συνέχισε: «Περάσανε αρκετά χρήματα από τα χέρια μου, τα ξόδευα, έδινα και σε άλλους, πάλι καλά που μου έλεγε η μητέρα μου να κρατήσω και τίποτα, αλλά από το Γενάρη και μετά, ήρθα σε πολύ δύσκολή θέση!».

Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: