ΣΙΝΕ

Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Δεν μου την πέφτει άνθρωπος στα live μου! Κανείς δεν με έχει φλερτάρει

«Έχω τραγουδήσει μπροστά σε τόσο κόσμο και ποτέ ούτε ένας άνθρωπος δεν ήρθε να μου την πέσει».

Η Μαριέττα Φαφούτη έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Down Town και τον Τάσο Μπιμπισίδη, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως κανένας άντρας δεν της την έχει πέσει σε κάποιο live της.

Οι δικοί σου δεν σου λένε ότι πρέπει να νοικοκυρευτείς;

Ποτέ, κανείς. Έχω την πιο σπουδαία οικογένεια στον κόσμο. Δεν μας έχουν πιέσει ποτέ για τίποτα, σέβονται τις αποφάσεις μας, τις επιθυμίες μας, μας αφήνουν χώρο και φροντίζουν να μας δίνουν ότι χρειαζόμαστε και περισσότερο απ’ όλα, αγάπη και στήριξη χωρίς όρια.

Σε φλερτάρουν στα live σου;

Ποτέ, ούτε ένας άνθρωπος.

Πώς γίνεται αυτό;

Έλα μου ντε. Κι εμένα μου φαίνεται περίεργο. Έχω τραγουδήσει μπροστά σε τόσο κόσμο και ποτέ ούτε ένας άνθρωπος δεν ήρθε να μου την πέσει.

Νιώθεις sexy;

Φυσικά. Αν και από το γεγονός ότι δεν μου την πέφτει άνθρωπος στα live μου, θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: