ΣΙΝΕ

Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

Η αλλόκοτη και… ανορθόγραφη απάντηση της υπεύθυνης της ταβέρνας που κατήγγειλε η Δεναξά (εικόνα)

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε από την καταγγελία της Μαρίας Δεναξά για ταβέρνα στη Σύρο, έρχεται η -όχι και τόσο- αποστομωτική απάντηση από την υπεύθυνη του μαγαζιού.

«Εδώ είμαι και εγώ η κατηγορούμενη ευχαριστώ πολύ την κυρία για την όμρφη διαφήμιση εγώ όμως ξέρω όταν έχω πρόβλημα το λύνω εκείνη τη στιγμή υπάρχουν δόξα το θεό αρχές που θα μπορούσε να καλεσει αμέσως και όχι να θέλει να διαφημιστή η ίδια από την νομιμότητα την δική μου οποιος θέλει να τρώει καλάκαι μισό μέτρο χταπόδι το πληρώνει γιατί και εγώ το ακριβοπληρωμένα Παντός την ευχαριστώ και να ξέρει και οι δύο γίναμε πιο Διάσημες από ότι είμαστε όσο για τους υπόλοιπους που συμπλήρωσαν τα σχόλια τους ,πως να έρθουν στο μαγαζί μου;


Δεν υπάρχουν σχόλια: