ΣΙΝΕ

Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2017

Είμαι 24 ετών και η μητέρα μου με διώχνει από το σπίτι ώστε να μείνει με τον φίλο της

Είμαι 24 ετών και έχω μάθει να δουλεύω σκληρά στη ζωή μου. Μεγάλωσα με έναν κακοποιητικό πατέρα, ο οποίος μας εγκατέλειψε, όταν ήμουν 10 ετών. 

Από τότε...
ζω με τη μητέρα μου και το φίλο της, τον οποίο γνώρισε, όταν εγώ και η αδερφή μου ήμασταν 10 και 12 ετών.

Η αδερφή μου τώρα ζει με το φίλο της και έχουν κάνει και ένα παιδάκι.

Συμμετέχω στα έξοδα του σπιτιού και μάλιστα πληρώνω ενοίκιο στη μητέρα μου για το δωμάτιό μου κι ας είναι δικό μας το σπίτι. Όλα μου τα έξοδα τα καλύπτω μόνος μου εδώ και χρόνια. Δεν πίνω, δεν καπνίζω, δεν κάνω καταχρήσεις και η μητέρα μου δεν χρειάστηκε ποτέ να ξοδέψει δραχμή για μένα. Της είμαι όμως, πάντα ευγνώμων για το γεγονός, ότι έχουμε ένα κεραμίδι πάνω απ’ το κεφάλι μας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ, Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΕΤΑΞΕ ΤΗ ΒΟΜΒΑ, ΟΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΕ 5 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΑΛΛΟ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΠΙΣΗΣ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΠΙΤΙ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ ΤΗΣ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΑ. ΔΟΥΛΕΥΩ ΔΙΠΛΗ ΒΑΡΔΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΠΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ.

Πήγα στην τράπεζα να ζητήσω δάνειο, αλλά με ενημέρωσαν, ότι χωρίς εγγυητή δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Φοβάμαι, μη μείνω στο δρόμο.

Δεν έχω κοντινούς συγγενείς ή φίλους, για να στηριχτώ πάνω τους, ούτε η σχέση με την αδερφή μου είναι ιδιαίτερα στενή, για να της ζητήσω βοήθεια. Δεν ξέρω, τί να κάνω.

Ανδρέας

singleparent.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: